گفت وگوی تلفنی سران آلمان، روسیه و فرانسه درباره ادلب

به گزارش ساری فان، سران کشورهای آلمان، روسیه و فرانسه در یک گفت وگوی تلفنی مشترک درباره حل و فصل مسائل مربوط به ادلب سوریه بحث و گفتگو کردند.

گفت وگوی تلفنی سران آلمان، روسیه و فرانسه درباره ادلب

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاخ الیزه اعلام نمود امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان آمادگی خودشان را برای ملاقات با روسای جمهور روسیه و ترکیه و گفت وگو برای یافتن راه حلی جهت بحران ادلب سوریه اعلام نموده اند.

پیش از این کاخ کرملین هم اعلام نموده بود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفت وگو با ماکرون و مرکل بر ضرورت خنثی سازی تهدید تروریسم و حفظ وحدت سوریه تأکید نموده است.

کرملین همچنین همراستا با بیانیه کاخ الیزه اظهار داشت ماکرون و مرکل به پوتین اطمینان خاطر داده اند آماده برگزاری ملاقاتی مشترک با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مورد ادلب هستند.

کشورهای غربی در روزهای گذشته واکنش تندی به عملیات پاکسازی تروریست ها در استان ادلب توسط ارتش سوریه داشته اند و به همین دلیل کوشش نموده اند فشارها روی دمشق را تشدید نمایند.

اتحادیه اروپا چند روز پس در واکنش به پیشروی های ارتش سوریه در عملیات پاکسازی و آزادسازی استان ادلب از تروریست ها، تحریم ها علیه سوریه را تشدید کرد. در بیانیه اتحادیه اروپا تصریح شد: مجلس اتحادیه اروپا امروز 8 بازرگان برجسته و دو نهاد مرتبط با بازرگانان نظام سوریه و حامیانش را در لیست تحریم ها قرار داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 211

به "گفت وگوی تلفنی سران آلمان، روسیه و فرانسه درباره ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی سران آلمان، روسیه و فرانسه درباره ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید