کسب رتبه برتر معاونت شهرسازی و معماری در رسیدگی به پیغام های سامانه 1888

به گزارش ساری فان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 15 پیروز به کسب رتبه برتر در رسیدگی به پیغام های سامانه 1888 طی شش ماهه نخست امسال شد.

کسب رتبه برتر معاونت شهرسازی و معماری در رسیدگی به پیغام های سامانه 1888

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری منطقه 15، با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار و اطلاعات مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران، این معاونت پیروز به کسب رتبه برتر بین معاونت های شهرسازی مناطق 22 گانه تهران در رسیدگی کیفی به پیغام های شهروندان منطقه شد.

صفدری با اشاره به اینکه معاونت شهرسازی و معماری منطقه 15 با کسب امتیاز 100 در رسیدگی کیفی به پیغام های شهروندان بالاترین میزان رضایت مندی شهروندان را کسب کرد، اضافه نمود: در رسیدگی به پرونده ها نیز با میانگین زمانی 6 روز؛ کمترین میزان انباشت پرونده را داشته ایم.

معاون شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اینکه سامانه 1888 پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان است، اضافه نمود: یکی از اهداف اصلی در خدمات رسانی به شهر و شهروندان رضایت مندی حداکثری آنان است.

او در ادامه بر رسیدگی ویژه به پیغام های سامانه 1888 در حوزه معاونت شهرسازی و معماری تاکید نمود و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم موارد و موضوعات در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت رسیدگی می گردد.

صفدری در انتها اضافه نمود: بازدیدهای میدانی مستمر و بازخوردگیری از شهروندان از جمله مهم ترین عوامل موثر در ارتقای سطح کیفی رسیدگی به پیغام های سامانه نظارت همگانی 1888 است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 699

به "کسب رتبه برتر معاونت شهرسازی و معماری در رسیدگی به پیغام های سامانه 1888" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه برتر معاونت شهرسازی و معماری در رسیدگی به پیغام های سامانه 1888"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید