سه ستاره و اتفاقاتی متفاوت در 2021؛ بدترین نیم فصل مسی، افت ارزش رونالدو در ترنسفرمارکت و سالی نحس برای راموس

به گزارش ساری فان، خبرگزاری خبرنگاران- طی یک نیم فصل، لیونل مسی فقط و فقط شش گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

سه ستاره و اتفاقاتی متفاوت در 2021؛ بدترین نیم فصل مسی، افت ارزش رونالدو در ترنسفرمارکت و سالی نحس برای راموس

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که توپ طلای 2021 را از نشریه فرانس فوتبال دریافت کرد، در نیم فصل اول حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته آماری در حد و حدود خودش به ثبت برساند. لیونل مسی که در تابستان 2021 راهی پاری سن ژرمن شد، تا انتها سال 2021 پیروز شده در 16 بازی برای تیم تازهش در تمام مسابقات، 6 گل به ثبت برساند. این ضعیف ترین آمار گلزنی لیونل مسی در نیم فصل اول 15 فصل اخیر است.

مسی حتی در بدترین فصل حضورش در بارسلونا نیز توانست از تابستان تا انتها سال میلادی، 10 گل به ثمر برساند اما آمار گلزنی نیم فصل اول او در پاری سن ژرمن او بسیار ضعیف تر از چیزی بوده که از کسی چون مسی انتظار می رود و در واقع این آمار او با استانداردهای خودش در تضاد است. مسی در لیگ فرانسه بسیار کم فروغ بوده و در 11 بازی فقط یک گل به ثمر رسانده اما در لیگ قهرمانان اروپا جبران نموده و توانسته در پنج بازی، پنج گل بزند.

- وب سایت ترنسفر مارکت، ارزش بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس را به روز رسانی نموده است. در آستانه انتها سال 2021 میلادی هستیم و وب سایت ترنسفرمارکت آخرین به روز رسانی خود در سال 2021 در لیگ برتر انگلیس را انجام داده است. با توجه به عملکرد و سن بازیکنان، ارزش آن ها در وب سایت ترنسفرمارکت، مرجع ارزش گذاری بازیکنان فوتبال دست خوش تغییر شده است و در این مطلب به مرور تغییرات افت و رشد ارزش بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس می اندازیم.

به روز رسانی تازه ارزش بازیکنان لیگ برتر انگلیس مربوط به 23 دسامبر 2021 است که در آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد با وجود درخشش در ترکیب این تیم، به خاطر این که به 37 سالگی نزدیک می شود، با افت ارزش 10 میلیون یورویی روبرو شده است. غیر از کریستیانو رونالدو، هری کین و جک گریلیش به علت نمایش های نه چندان چشمگیر با کاهش ارزش قابل توجه 20 میلیون یورویی روبرو شده اند. از طرف دیگر دیوگو ژوتا که جایگاهش در ترکیب اصلی لیورپول را محکم نموده و گل های مهمی برای تیمش می زند با رشد 15 میلیون یورویی ارزش روبرو شده است.

- سال 2021، سالی بود که همه چیز برای سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید بد پیش رفت. اول ژانویه 2021، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا امیدوار بود یک سال تاریخی را سپری کند، سالی که همه چیز بر وفق مرادش پیش برود اما همه چیز درست برعکس رخ داد. مارکا گزارش جالبی از سال عجیب و غریب سرخیو راموس تهیه نموده است؛ سالی که او با خوش بینی امیدوار بود رئال مادرید خواسته هایش برای تمدید قرارداد را بپذیرد، به رکورد پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید برسد و در زمینه بیشترین حضور در مسابقات یورو برای تیم ملی اسپانیا رکورددار شود اما حالا به 31 دسامبر 2021 نزدیک می شویم و هیچ یک از این اتفاقات برای سرخیو راموس رخ نداد. حالا او دیگر بازیکن رئال مادرید نیست، در یورو شرکت نکرد و در تیم تازهش هم شرایط چندان جالبی ندارد.

سال با بی نظمی آغاز شد؛ طوفان فیلومنا و سفر سخت به پامپلونا، روی نتیجه گیری شاگردان زیدان تاثیرگذار بود و رئال مادرید بدون گل مقابل اوساسونا متوقف شد. پنج روز بعد در سوپرکاپ اسپانیا، زنگ خطر به صدا عایدی. در اواسط بازی میلیتائو آغاز به گرم کردن کرد و همه به واران نگاه کردند اما مشکل، زانوی چپ راموس بود. با این حال تعویض انجام نشد و راموس هر طور شده بازی را تمام کرد. رئال مادرید 2-1 باخت تا نتواند در جده از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

شرایط زانوی راموس کمی نگران کننده بود اما در عین حال مسئله ای جدی هم به نظر نمی رسید. مشکل مینیسک به آرامش و استراحت احتیاج دارد. فکر جراحی به سر سرخیو زد؛ به این ترتیب بازی های ماه مارس و بخش مهمی از ادامه فصل را از دست می داد. خیلی ها به او توصیه کردند این جراحی در سن و سال تو ایده خوبی نیست اما صبح روز ششم فوریه این خبر منتشر شد: سرخیو راموس در اتاق عمل؛ او پس از شش الی هشت هفته باز می شود.

او زودتر از موعد بازگشت تا پنجم می در بازی برابر چلسی در لندن به میدان برود. زیدان مجبور بود از او استفاده کند. در این بازی رئال مادرید 2-0 باخت و از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان بازماند. این آخرین باری بود که راموس با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت. 671 بازی و 23 جام، فقط یک جام کم تر از پاکو خنتو... لوئیز انریکه هم در مورد دعوت کردن سرخیو راموس تردید داشت و در نهایت او را خط زد. سرخیو راموس را در یورو ندیدیم.

ماه انتهای سال، خلاصه ای از سال وحشتناک راموس بود. در قرعه کشی لیگ قهرمانان معین شد او باید به زودی مقابل رئال مادرید، تیم سابقش قرار گیرد. پس از سه هفته دوری از میادین به علت مصدومیت، او 45 دقیقه مقابل تیم محلی فنی اولنوآ در جام حذفی فرانسه بازی کرد. بدبیاری ها تکمیل شد؛ در روز 22 دسامبر در آخرین بازی سال پاری سن ژرمن، او در نیمه دوم بازی با لوریان به میدان آمد و در دقایق 81 و 86 کارت زرد گرفت تا اولین اخراجش با پیراهن پاری سن ژرمن را تجربه کند. بدترین انتها ممکن برای یک سال نحس.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1407

به "سه ستاره و اتفاقاتی متفاوت در 2021؛ بدترین نیم فصل مسی، افت ارزش رونالدو در ترنسفرمارکت و سالی نحس برای راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ستاره و اتفاقاتی متفاوت در 2021؛ بدترین نیم فصل مسی، افت ارزش رونالدو در ترنسفرمارکت و سالی نحس برای راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید