چگونه بلیط تهران مونترال را ارزان بخریم؟

به گزارش ساری فان، همواره و همواره راهی برای شکستن قیمت‌های بلیط هواپیما وجود دارد و یادگرفتن راهکارهایی برای این کار در مسیرهای طولانی مانند مونترال با قیمت‌های نسبتا گران می‌تواند به نفع شما تمام گردد. اگر قصد سفر به مونترال کانادا را دارید و یا به دلیل مسائل کاری یا تحصیلی این شهر از مقاصد پر رفت و آمد شماست، در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بلیط تهران مونترال را با قیمتی مناسب‌تر از همواره رزرو کنید.

چگونه بلیط تهران مونترال را ارزان بخریم؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مونترال از مقاصد پرطرفدار در است و بسیاری پس از دریافت تعطیلات خود را در این شهر زیبا می‌گذرانند. همچنین بالا بودن سطح فرهنگ و رفاه اجتماعی دلیلی بر آن شده تا ایرانیان زیادی مونترال را برای سرمایه‌گذاری یا تحصیل انتخاب نمایند. بنابراین این شهر در میان مقاصد پر رفت و آمد برای ایرانیان قرار می‌گیرد. از این رو در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توان بلیط تهران مونترال با با قیمتی مناسب خریداری کرد.

مدارک مورد احتیاج برای خرید بلیط تهران مونترال

مونترال شهری زیبا در استان کبک کانادا است. پس برای سفر به این شهر باید برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنیم.

افرادی که برای گردش به مونترال سفر می‌نمایند ویزای توریستی، افرادی که برای تحصیل مونترال را انتخاب کرده‌اند ویزای تحصیلی و افرادی که می‌خواهند در این شهر سرمایه گذاری نمایند باید ویزای کاری کانادا را دریافت نمایند. دریافت هر نوع ویزای کانادا مداترک و مراحل خود را دارد.

اما ویزای توریستی پرطرفدارترین نوع ویزای کانادا است و با توجه به درخواست متقاضی و تصمیم سفارت به صورت 5 تا 10 ساله صادر می‌شود.

برای دریافت ویزای کانادا و رزرو بلیط تهران مونترال می‌توانید (به صورت حضوری یا تلفنی) با همکاران ما در واحد ویزا و بلیط در تماس باشید. کارشناسان ما در تمامی مراحل دریافت ویزا از پر کردن فرم سفارت گرفته تا پیکاپ پاسپورت در کنار شما خواهند بود.

چه ایرلاین‌هایی از تهران به مقصد مونترال پرواز دارند؟

یکی از عواملی که در خرید ارزان بلیط تهران مونترال موثر است، اطلاع از ایرلاین‌هایی ست که به این مقصد پرواز دارند.

در ابتدا اشاره به این نکته لازم است که پرواز مستقیم از تهران به مونترال وجود ندارد و تمامی پروازها با توقف انجام می‌شوند. تعداد توقف‌ها، زمان توقف‌ها و نوع ایرلاین است که قیمت بلیط هواپیما را معین می‌نمایند. در ادامه ایرلاین‌های فعال در راستا تهران مونترال ‌را معرفی می‌کنیم:

پروازهای یک توقفه

در پروازهای یک توقف، مسافران یک توقف در مبدا فرودگاه ایرلاین خود دارند و سپس راستا را به مقصد مونترال ادامه می‌دهند.

هواپیمایی اتریشی در راستا تهران - وین - مونترال

هواپیمایی لوفت هانزا در راستا تهران - فرانکفورت - مونترال

هواپیمایی قطری در راستا تهران - دوحه - مونترال

پروازهای چند توقفه

در پروازهای چند توقفه مسافران بیش از یک توقف (دو یا سه توقف) را تا رسیدن به مونترال دارند.

هواپیمایی ترکیش در راستا تهران - استانبول - فرانکفورت - مونترال

هواپیمایی ایرفلوت در راستا تهران - مسکو - پاریس - مونترال

بهترین زمان خرید بلیط مونترال

زمان خرید بلیط هواپیما از دیگر عوامل تاثیرگذار در خرید ارزان بلیط تهران مونترال است. با انتخاب زمان مناسب خرید شما می‌توانید به راحتی قیمت بالای بلیط هواپیما را دور زده و در نهایت خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

این ترفند را افرادی می‌توانند به کار برند که محدودیت زمانی برای سفر ندارند. اگر جز این افراد هستید قید سفر به مونترال را در ایام کریسمس، تعطیلات زمستانه و زمان برگزاری فستیوال‌های عظیم بزنید، چرا که قیمت بلیط هواپیما در این ایام گران‌تر از سایر ایام سال است. در اینصورت می‌توانید بلیط خود را با قیمت بسیار مناسب‌تر خریداری کنید.

علاوه بر زمان خرید، روزهای هفته هم در معین قیمت بلیط هواپیما نقشی اساسی دارند، به طور معمول قیمت بلیط در روزهای وسط هفته ارزان‌تر از روزهای پایانی هفته هستند. بنابراین هنگام انتخاب بلیط هواپیما به روز و ساعت بلیط توجه کنید. به شما اطمینان می‌دهیم که با یک تغییر کوتاه در انتخاب زمان سفر می‌توانید قیمت بلیط را تا حد قابل توجهی پایین بیاورید.

ترفندهای خرید بلیط ارزان تهران ونکوور

علاوه بر زمان خرید، با توجه به تعداد توقف‌ها و نوع ایرلاین می‌توان قیمت بلیط هواپیما را پایین آورد.

همانطور که در نکات قبل اشاره کردیم پروازهای کانادا با توقف انجام می‌شوند برای خرید ارزان بلیط تهران مونترال به تعداد توقف‌ها و زمان توقف‌ها توجه کنید. به طور معمول پروازهایی که بیش از یک توقف دارند ارزان‌تر از پروازهای یک توقفه به فروش می‌رسند.

ساعت نرمال توقف‌ها در هر پرواز بین 3 تا 5 ساعت است و پروازهایی که توقف آن‌ها بیش از 5 ساعت به طول بیانجامد ارزان‌تر از دیگر پروازها هستند. بنابراین می‌توانید با انتخاب پروازهای چند توقفه یا با توقف طولانی در هزینه‌های خرید بلیط هواپیما صرفه‌جویی کنید.

نوع ایرلاین از دیگر مواردی است که با آن می‌توان قیمت بلیط هواپیما را پایین آورد. هر ایرلاین با توجه به نوع هواپیما و خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت بلیط را معین می‌کند. بنابراین هنگام خرید بلیط علاوه بر زمان، روز و چند توقفه بودن پرواز به نوع ایرلاین هم توجه کنید.

مدت زمان پرواز تهران به ونکوور چقدر است؟

پرواز تهران مونترال از طولانی‌ترین راستاهای هوایی برای ایرانیان است. طول پرواز در این راستا با توجه به نوع ایرلاین و تعداد توقف‌ها متغییر می‌باشد. اما به طور متوسط طول پرواز در راستا رفت 17 ساعت و در راستا برگشت 16 ساعت تخمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید …

6 جاذبه گردشگری بی‌نظیر در تورنتو کانادا

5 دلیل برای سفر به کبک، بهشتی فرانسوی در کانادا

پارک‌های ملی کانادا، طبیعتی خارق‌العاده و نفس‌گیر

منبع: ستاره ونک
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 732

به "چگونه بلیط تهران مونترال را ارزان بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بلیط تهران مونترال را ارزان بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید