پیولی: حرکت طارمی در صحنه گل خطا بود، پورتو بهتر از ما عمل کرد

به گزارش ساری فان، سرمربی تیم فوتبال میلان معتقد است که مهاجم ایرانی پورتو در صحنه گل روی مدافعش مرتکب خطا شده است.

پیولی: حرکت طارمی در صحنه گل خطا بود، پورتو بهتر از ما عمل کرد

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که مردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پورتو تن به شکست یک بر صفر دادند تا شرایط برای صعودشان به مرحله حذفی دشوارتر شود، پس از سوت خاتمه این بازی در تونل منتهی به رختکن های ورزشگاه جلوی فلیکس بریش داور آلمانی بازی را گرفت و نسبت به صحنه گل پورتو که مهدی طارمی به نظر می رسید اسماعیل بن ناصر را شارژ کرد و زمینه ساز گل لوئیز دیاز شد، اعتراض کرد و به او گفت خطا بود، خطا بود.

سرمربی میلان همچنین پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا گفت: واضح است که حوادث می توانند نتیجه بازی را معین کنند، اما عملکرد ما در این دیدار خوب نبود. پورتو بهتر، بانشاط تر و قویتر بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم، توپ را خوب حفظ نکردیم و با میزان کافی خلق موقعیت نکردیم. تیم متعادل و رقابتی بود، اما نتوانستیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. در چنین سطحی از مسابقات هم وقتی در خط حمله و دفاع به میزان کافی خوب نباشید، به دردسر می افتید. پورتو بهتر از ما عمل کرد.

پیولی که شاگردانش از سه بازی اول خود در مرحله گروهی امتیازی کسب نکرده اند و با این شرایط کار بسیار سختی برای صعود به مرحله حذفی دارند، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما باید به خود باور داشته باشیم. دو تیم بالاتر از ما چهار امتیازی هستند و ما نباید در این بازی بد بازی می کردیم. به هر حال باید به تلاش مان ادامه دهیم. باید بفهمم که چرا ما در این بازی قدرت و دقت لازم را نداشتیم. نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم و چیزهای دیگری است که باید روی آن تمرکز کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1268

به "پیولی: حرکت طارمی در صحنه گل خطا بود، پورتو بهتر از ما عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: حرکت طارمی در صحنه گل خطا بود، پورتو بهتر از ما عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید