تور ایتالیا: اینزاگی: چیزهایی که از کورئا خواسته بودم را انجام داد، بازی با شِریف مهمتر از تقابل با میلان و ناپولی است

به گزارش ساری فان، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در بازی امروز با اودینزه در سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

تور ایتالیا: اینزاگی: چیزهایی که از کورئا خواسته بودم را انجام داد، بازی با شِریف مهمتر از تقابل با میلان و ناپولی است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته یازدهم سری A ایتالیا در ملاقاتی خانگی با نتیجه 2 بر صفر اودینزه را شکست دادند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی آسانی نبود چون می دانستیم که اودینزه تیمی فیزیکی است که فضاها را به روی حریفش می بندد. ما فرصت زیادی برای آماده سازی خود برای این ملاقات نداشتیم، اما سخت کار کردیم و حالا باید با دو پیروزی متوالی که همراه با بسته ماندن دروازه مان بوده، به کارمان ادامه دهیم. ما مدافعان خیلی خوبی داریم، اما بسته نگه داشتن دروازه مان بسته به تعادل تیمی مان در جریان بازی دارد و تنها بسته به مدافعان نیست.

سرمربی اینتر بعلاوه در مورد تعویض مهاجم آرژانتینی اش در دقیقه 70 که پیش از به ثمر رساندن دو گل در این ملاقات، بازی تأثیرگذاری از خود به نمایش نگذاشت، گفت: کورئا در نیمه اول چیزهایی که از او خواسته بودم را انجام داد و سعی کرد به خط دفاعی اودینزه نفوذ کند. من شناخت خوبی از کورئا دارم و باید بگویم او یک منبع عالی برای ما است. من خوش شانس هستم که هر چهار مهاجم خود را در حال حاضر آماده در اختیار دارم، بنابراین باید در انتخاب هایم بازی به بازی عاقلانه عمل کنم.

اینزاگی که تیمش را حالا باید برای بازی چهارشنبه با شِریف مولداوی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما چهارشنبه بازی خیلی مهمی در لیگ قهرمانان در پیش داریم و باید خودمان را به لحاظ فیزیکی و روانی آماده این بازی کنیم. بازی با شریف احتمالاً مهمتر از دو بازی پیش روی ما (میلان و ناپولی) است. ما نتوانسته ایم در سری A امتیازات لازم را به دست بیاوریم، اما خوب بازی نموده ایم. میلان و ناپولی هم با توجه به نتایجی که کسب نموده اند، عملکرد خوبی داشته اند و همین انگیزه ما برای تقابل با آنها را بالا می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1279

به "تور ایتالیا: اینزاگی: چیزهایی که از کورئا خواسته بودم را انجام داد، بازی با شِریف مهمتر از تقابل با میلان و ناپولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: اینزاگی: چیزهایی که از کورئا خواسته بودم را انجام داد، بازی با شِریف مهمتر از تقابل با میلان و ناپولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید