پنل پیغام کوتاه پیشرفته چه قابلیت هایی دارد؟

به گزارش ساری فان، پنل پیغام کوتاه با توجه به امکانات متنوعی که در اختیار کاربران قرار می دهد، بسیار محبوب شده و افراد زیادی مایل هستند از آن برای رونق کسب و کارشان استفاده کنند. همان گونه که آگاه هستید، امروزه گوشی های همراه جزو جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند تا جایی که حدود 95 درصد از افراد جهان در حال استفاده از گوشی همراه و امکانات آن هستند.

پنل پیغام کوتاه پیشرفته چه قابلیت هایی دارد؟

با این حساب، می توان گفت که یکی از کاربردی ترین استراتژیهایی که می تواند بسیار موثر واقع شود، استراتژی است که بر پایه گوشی موبایل شکل گرفته باشد. اگر شما نیز تمایل دارید در بازار رقابتT حرفی داشته باشید و گامی موثر در راستای رونق کسب و کارتان بردارید، توصیه می کنیم این نوع استراتژی را پیش گیرید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن، برندتان را به دیگران معرفی کنید.

پنل پیام کوتاه موجب می شود تا یک راه ارتباطی بدون واسطه و سریع بین شما و مشتریانتان ایجاد شود تا شما قادر به تبلیغ برند یا خدماتتان در مقیاس های مختلف اعم از شهر و … باشید. بی شک، روشی بهتر از پنل پیام کوتاه نخواهید یافت که هم ارزان قیمت باشد و هم بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، پیام مدنظر شما را به مشتریانتان ارسال نماید.

در ادامه مطلب، مثالی را ذکر کرده ایم که شما را با ماهیت پنل اس ام اس بیشتر آشنا می نماید.

به احتمال زیاد تا کنون برای یک بار هم که شده تجربه ساخت ایمیل و کار با پنل کاربری آن را داشته اید. در این پنل شما می توانید ایمیل ارسال کنید، ایمیل های قبلی را آنالیز کنید، ایمیل دریافت کنید و … و این که برای انجام تمامی این موارد احتیاج به مهارت خاصی نیز ندارید. پنل پیام کوتاه نیز این گونه بوده و افراد به راحتی و بدون مشکل می توانند با آن کار کنند.

به طور کلی، باید این گونه بیان کنیم که پنل پیام کوتاه یک نوع نرم افزار اینترنتی است که به افراد این امکان را می دهد که مشتریان خود را مدیریت کرده و پیام های انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی و … را ارسال کنند. به بیانی دیگر، شما با وجود پنل پیام کوتاه دیگری هیچ احتیاجی به برنامه یا سخت افزاری جهت ارسال پیام به مشتریانتان نخواهید داشت.

قابلیت های پنل پیام کوتاه

آنالیز نمودن مشتریان: بیشتر سامانه هایی که در زمینه خدمات ارسال پیامک مشغول به فعالیت هستند، بخشی از وب سایت خود را به مشتریان خود اختصاص می دهند و شما می توانید با آنالیز نمودن آن بخش میزان رضایت افرادی که از سامانه خدمات دریافت کرده اند را مورد سنجش قرار دهید.

پوشش دهی کلیه اپراتورها: در حال حاضر اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل سیم کارت هایی را در کشور توزیع می کنند. به طور یقین، مشتریان صاحبان کسب و کارها نیز محدود به یک اپراتور خاص نمی باشند. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که هر پنل پیام کوتاه پیشرفته باید دارا باشد، این است که افراد قادر باشند به هر 3 اپراتور اصلی کشور به شکل انبوه پیامک ارسال کنند.

تنوع در پنل: پنل پیام کوتاه پیشرفته در حقیقت، پنلی است که دارای بسته های مختلف با قیمت های متنوع باشد تا هر شخص با در نظر دریافت بودجه خود، هر کدام را که مایل بود تهیه نماید.

کاربری آسان و قدرتمند: توصیه می شود تا قبل از خریداری پنل پیام کوتاه با نسخه دموی آن کار کنید و در صورت نداشتن مشکل با محیط آن، اقدام به خریداری پنل نمایید. پنل پیام کوتاه پیشرفته محیط ساده ای دارد و شما بدون احتیاج به هرگونه دانش خاصی قادر به کار کردن با آن خواهید بود.

امکانات مفید: پنل پیام کوتاه پیشرفته دارای تنوع امکانات بسیار زیادی است و ضروری است است قبل از خریداری در خصوص آنها اطلاعاتی را کسب نمایید.

پشتیبانی قوی: یک پنل پیام کوتاه پیشرفته بایستی از پشتیبانی قوی و خوبی برخوردار باشد؛ به گونه ای که افراد با برقراری تماس یا ارسال تیکت به راحتی مشکل خود را رفع کنند.

اهداف کلی پنل پیام کوتاه پیشرفته چیست؟

افزایش تعداد مشتریان: پنل پیام کوتاه پیشرفته با ارائه امکاناتی از قبیل بانک طبقه بندی شده شماره موبایل طبق شهر، شغل، سن و جنسیت و … موجب افزایش تعداد مشتریان شما می شود.

وفاداری مشتری: با یاری ساخت دفترچه تلفن و گروه بندی کردن مشتریان جهت ارسال پیامک هدفمند.

اهداف کلی پنل پیام کوتاه پیشرفته

تعامل بیشتر با مشتریان: پنل پیام کوتاه پیشرفته با یاری اقداماتی از قبیل برگزاری آزمون، نظرسنجی، مسابقه و … به استفاده از پیامک گروهی موجب ایجاد تعامل بین شما و مشتریانتان می شود.

ارسال پیامک صوتی: امکان ارسال پیامک صوتی به کلیه شماره ها یکی دیگر از اهدافی است که هر پنل پیام کوتاه پیشرفته ای آن را دنبال می نماید.

تست پنل پیام کوتاه چگونه است؟

اینکه بتوان پنل پیام کوتاه پیشرفته را تست کرد، یک مزیت مهم به حساب می آید. پنل پیام کوتاه پیشرفته همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد که افراد از بعضی از آنها و یا از تمامی آن امکانات استفاده می کنند. بنابراین، برای آن که بتوان از یک پنل پیام کوتاه پیشرفته بهره مند شد بایستی که کلیه قابلیت های آن را مورد آنالیز قرار داد.

تست پنل پیام کوتاه

به منظور آنالیز هر چه بهتر شما کاربران گرامی، سامانه پیام کوتاه فراپیامک این امکان را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید به صورت رایگان، پنل پیامکی مورد نظر را مورد آنالیز و تست قرار دهید تا بیشتر و بهتر با امکاناتی که داراست، آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به خریداری پنل مربوطه نمایید.

شما همچنین امکان اتصال پنل را به نرم افزار و یا وب سایت خود را خواهید داشت. جهت استفاده و تست رایگان پنل، احتیاج است در وب سایت فراپیامک ثبت نام کرده تا یک پنل با کلیه امکانات به شکل رایگان برای استفاده و تست در اختیارتان قرار گیرد.

سوالات متداول شما

وب سرویس پیام کوتاه چیست؟

یکی از روش های ارسال پیام کوتاه در فضای مجازی است که استفاده زیادی دارد، وب سرویس پیام کوتاه یک ارتباط هوشمند دوطرفه رابرای کاربران سایت برقرار می نماید، علاوه بر آن می توانیم تبلیغات یا اطلاع رسانی ها را در این بستر انجام دهیم، یعنی دریافت و مدیریت پیامک اطلاع رسانی یا تبلیغاتی انجام دهیم.

نحوه کار وب سرویس پیام کوتاه چگونه است؟

با ارائه API می توان با پلتفرم سخت افزاری یا نرم افزاری با چندین خط پیام کوتاه ارسال و دریافت کنیم.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1067

به "پنل پیغام کوتاه پیشرفته چه قابلیت هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل پیغام کوتاه پیشرفته چه قابلیت هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید