پرواز بمب افکن های روسی در حوالی مرز کانادا

به گزارش ساری فان، بمب افکن های استراتژیک TU-160 نیروی هوایی روسیه ظهر امروز به مرزهای کانادا نزدیک و با واکنش نیروی هوایی آمریکا و کانادا روبه رو شدند.

پرواز بمب افکن های روسی در حوالی مرز کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از ژاپن نیوز، دو فروند بمب افکن استراتژیک توپولوف-160 روسیه که به منظور پشتیبانی نظامی از دولت نیکولاس مادورو به ونزوئلا منتقل شده بودند، ظهر امروز در حوالی مرزهای کانادا پرواز کردند.

این بمب افکن ها توسط رادارهای کانادایی و آمریکایی شناسایی شدند و چندین جنگنده شکاری نیروهای هوایی آمریکا و کانادا برای مقابله با این تهدید به هوا برخاستند.

بر اساس اظهارات منبعی مطلع دو فروند F-22 نیروی هوایی آمریکا، یک فروند E-3 و دو فروند جنگنده CF-18 متعلق به نیروی هوایی کانادا به منظور دفع این تهدید به هوا برخاسته و این بمب افکن ها را تا زمان دور شدن از مرزهای کانادا اسکورت کردند.

مقامات کانادایی اذعان دارند که این بمب افکن ها وارد مرزهای رسمی این کشور نشده و صرفاً به کانادا نزدیک شده اند.

کارشناسان معتقدند این اقدام نیروی هوایی روسیه تهدید کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین دشمنان دولت نیکولاس مادورو محسوب شده و حامل پیغام روشنی برای کشورهایی است که برای سرنگونی دولت ونزوئلا کوشش می نمایند.

4106/4095/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 277

به "پرواز بمب افکن های روسی در حوالی مرز کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرواز بمب افکن های روسی در حوالی مرز کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بمب افکن های روسی در حوالی مرز کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید