پرداخت 340 میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید اطلاع داد و گفت که فرهنگیان می توانند از دو وام 200 میلیون تومانی یاری خرید مسکن و 60 میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده نمایند.

پرداخت 340 میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید

به گزارش صدا و سیما، گودرز کریمی فر گفت: به فرهنگیان همچنین وام فوری تا سقف 80 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان در سال جدید اطلاع داد و اضافه کرد: این وام ها بدون سپرده و وثیقه ملکی به فرهنگیان پرداخت می گردد.

کریمی فر تاکید نمود: فرهنگیان زن سرپرست خانوار، زوج های فرهنگی و فرهنگیان بالای 20 سال سابقه و بازنشستگان در اولویت پرداخت این وام ها قرار دارند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان گفت: 770 هزار واحد مسکونی مسکن ملی ویژه فرهنگیان، 43 هزار و 775 واحد مسکونی در 251 شهر اختصاص یافته است که 22 هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب و واریز وجه و تکمیل موجودی خود هستند.

کریمی فر تاکید نمود: مساحت این واحد ها بین 100 تا 120 متر مربع است و فرهنگیان با دریافت این وام ها می توانند آورده اولیه خود را برای واریز تامین نمایند.

وی به اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان اشاره نمود و اضافه کرد: پرداخت هزینه های درمانی دارای بیمه تکمیلی به روز شده است و پرداخت هیچ هزینه ای به آینده موکول نخواهد شد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین گفت: سال جاری برای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان در هیچ مدرسه و ستاد اسکان مسافر نوروزی پذیرش نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 971

به "پرداخت 340 میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 340 میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید