وزارت بهداشت پاسخ فوتسالی ها را نداد، لیگ فوتسال برگزار می گردد؟

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، فوتسال یکی از رشته های ورزشی است که به دلیل شرایط کرونایی در بلاتکلیفی عجیبی به سر می برد. تیم های مختلف از چند ماه پیش و به امید شروع مسابقات از آبان، تمرینات خود را شروع کردند ولی همچنان خبری از شروع لیگ برتر فوتسال نیست.

وزارت بهداشت پاسخ فوتسالی ها را نداد، لیگ فوتسال برگزار می گردد؟

در آخرین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد با هماهنگی وزارت ورزش، تا روز پنج آذر موافقت وزارت بهداشت و مجوز آغاز لیگ برتر فوتسال گرفته گردد ولی وزارت بهداشت هنوز پاسخی به درخواست فوتسالی ها نداده و همه چیز در ابهام قرار گرفته است.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است لیگ برتر برگزار نگردد؟ گفت: هنوز مجوزی صادر نشده است. هفته گذشته و بعد از جلسه سازمان لیگ فوتسال، آقای علی نژاد معاون وزیر ورزش نامه ای را برای وزارت بهداشت ارسال کرد تا بتوانیم موافقت لازم برای آغاز لیگ برتر فوتسال را بگیریم.

پرهیزکار ادامه داد: ظاهراً چند معاون وزارت بهداشت استعفا نموده اند و مشکلاتی وجود دارد. برای همین پاسخی به نامه ما داده نشد و همه چیز به امروز یا فردا موکول شده است.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه نامه درخواست مجوز برای آغاز لیگ چند روزی است به وزارت بهداشت ارسال شده، گفت: اگر قرار است لیگ برتر فوتسال برگزار نگردد، باید دلیل منطقی و فنی بیاورند. مثلاً بگویند سایر رشته های ورزشی به این دلیل برگزار می گردد ولی فوتسال نمی تواند لیگ خود را برگزار کند. روز پنج آذر آخرین زمان تعیین شده برای تعیین تکلیف لیگ برتر فوتسال است و ما هم منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 744

به "وزارت بهداشت پاسخ فوتسالی ها را نداد، لیگ فوتسال برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت پاسخ فوتسالی ها را نداد، لیگ فوتسال برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید