هشدار جدی امیر رحیم زاده به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ، هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم

به گزارش ساری فان، خبرنگاران : جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه روز در حال رصد مرزها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی توانند مرزها را دچار نقص امنیت نمایند.

هشدار جدی امیر رحیم زاده به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ، هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، امیر قادر رحیم زاده صبح امروز در جلسه شورای تأمین شهرستان پارس آباد گفت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه روز در حال رصد مرزها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی توانند مرزها را دچار نقص امنیت نمایند.

وی با اشاره به اینکه نباید آسمان ایران به عنوان محل آزمون و خطا در نظر گرفته گردد بیان نمود: برخورد شدید و جدی با نقض نمایندگان خواهیم داشت و انتظار می رود در این زمینه به هشدارهای لازم توجه گمارده گردد تا امنیت آسمان کشور به هیچ عنوان زیر سؤال نرود.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خوشبختانه با کوشش های انجام یافته در زمان حاضر رزمندگان ایران اسلامی با تمام توان و قوا در منطقه حضور داشته اند و آمادگی کاملی از این بابت دارند تا مردم هیچ گونه نگرانی و مسئله ای از این بابت نداشته باشند.

رحیم زاده بیان نمود: بدون شک در تأمین امنیت پایدار و کامل هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم و بی توجهی به گفته ها و خواسته ها سبب می گردد مجبور به برخورد بدون اغماض و بدون چشم پوشی با طرفین درگیری قره باغ داشته باشیم که به همین منظور لازم و لازم است به انتظارات ما اهمیت داده گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 679

به "هشدار جدی امیر رحیم زاده به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ، هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی امیر رحیم زاده به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ، هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید