هتل ناچو ایروان؛ اقامتگاهی شیک و محبوب در نزدیکی مراکز خرید ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)

به گزارش ساری فان، هتل ناچو ایروان یکی از هتل های 4 ستاره و نوساخت ارمنستان است که در قلب مرکز این کشور واقع شده است و چندین مراکز خرید در اطراف آن قرار دارند. این هتل از ایستگاه مترو و اتوبوس نیز دور نیست و چه برای کسانی که با اهداف کاری به ایروان سفر نموده اند و چه کسانی که برای سرگرمی بلیط هواپیما ایروان خریده اند، اقامتگاه مناسبی است. این هتل تمام سعی خود را می نماید تا میزبانی شایسته ای از مهمانان خود داشته باشد و پرسنل هتل نیز در هر موقعیتی حامی تک تک مهمانان هستند.

هتل ناچو ایروان؛ اقامتگاهی شیک و محبوب در نزدیکی مراکز خرید ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ناچو ایروان

دلایل زیادی برای محبوبیت این هتل وجود دارند؛ هتل ناچو بخش بزرگی از این محبوبیت را مدیون پرسنل خود است چون این تیم از هیچ تلاشی برای راحتی و آسودگی مهمانان دریغ نمی کند. از این گذشته، نرخ اقامتی هتل در مقابل خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد، بسیار معقولانه است. در ضمن این هتل به خاطر اینکه اخیرا افتتاح شده، امکانات نو و مدرنی دارد و به امور نظافتی نیز رسیدگی کاملی دارد. به همین جهت مهمانان از این نظر بسیار راضی بوده و بازخوردهای مثبتی دارند. هتل ناچو خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز دارد و با داشتن پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، استخر و سرویس شاتل به استقبال مهمانان خود می رود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

این هتل 5 طبقه دارای 51 واحد اقامتی است که واحدهای آن در متراژهای 21، 26، 27 و 45 متری ارائه می شوند. در هنگام رزرو هتل Nacho اتاق های استاندارد کویین، سوپریور کینگ، سوپریور تویین، دلوکس دبل و سوئیت های سوپریور نمایش داده می شوند. دکوراسیون تمامی این واحدها به یک سبک و با استفاده از تناژ رنگ های مشابهی اجرا شده است؛ در واقع به غیر از مقدار واحدها و چشم مقدارای پنجره شان تفاوتی با هم ندارند. گرچه سوئیت های هتل ناچو ایروان مثل یک آپارتمان دارای آشپزخانه و یک اتاق هم هستند. در تمامی این اتاق ها امکاناتی همانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، چای ساز، صندوق امانت، مینی بار، میز کار و تهویه مطبوع قرار داده شده است. حمام های هتل نیز کاملا مجهز و دارای لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و آینه هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

مهمانان هتل Nacho می توانند در اوقات فراغت خود و یا برای تجدید انرژی به سونا و اتاق بخار هتل سربزنند یا در استخر آن تنی به آب بزنند. استفاده از این امکانات برای تمامی مهمانان رایگان است. از دیگر امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد، سالن کنفرانس آن است که ظرفیت میزبانی از 30 نفر را دارد و برای برگزاری جلسات و همایش های مهمانان مناسب است. این هتل مسیر دسترسی به ورودی هتل، پارکینگ، رستوران، پذیرش، آسانسور و مرکز بیزینس را برای افراد توان جو بهینه ساخته است. خدمات تور، تهیه بلیط، اتاق چمدان، فکس و کپی از دیگر خدمات و امکانات هتل ناچو ایروان به حساب می آیند.

رستوران هتل

مهمانان هتل ناچو می توانند طعم لذیذ غذاهای اروپایی را در رستورانش بچشند. این رستوران از ساعت 8 صبح تا 1 شب یعنی برای صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان است. این رستوران فضای ساده و دلنشینی دارد. مهمانان برای صرف صبحانه های سلف سرویس بایستی تا ساعت 10 به رستوران سربزنند. البته هر چه زودتر برسند، غذای گرم تر و بیش تری نصیبشان می گردد. گفتنی است که صبحانه های هتل رایگان نیستند و طبق نظرات ثبت شده مهمانان، غذاهای این رستوران کمی گران تر از دیگر رستوران های ارمنستان هستند. در ضمن خدمات روم سرویس هتل ناچو به صورت 24 ساعته ارائه می گردد و مهمانان می توانند بدون اتلاف وقت غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل نمایند.

فاصله هتل ناچو ارمنستان از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:

فاصله تا میدان جمهوری: 0.8 کیلومتر

فاصله تا پارک انگلیسی: 0.9 کیلومتر

فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف: 1.8 کیلومتر

فاصله تا کاسکاد ایروان: 2.2 کیلومتر

فاصله تا موزه ماتناداران ایروان: 2.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1570

به "هتل ناچو ایروان؛ اقامتگاهی شیک و محبوب در نزدیکی مراکز خرید ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ناچو ایروان؛ اقامتگاهی شیک و محبوب در نزدیکی مراکز خرید ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید