نوروز ایمن در منطقه 5 با اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک

به گزارش ساری فان، خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گزارشی از اقدامات بهاری این معاونت ارائه کرد و گفت: نوروز ایمن در منطقه 5 با اقدامات خوب و موثر داشتیم.

نوروز ایمن در منطقه 5 با اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، مهدی نوروزی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 5 با اشاره به اقدامات بهاری معاونت خود گفت : نوروز سال جاری همانند سال های گذشته شهرداری منطقه 5 به طور ویژه معاونت ترافیک برای رفاه حال شهروندان منطقه امید و زندگی با تمام قوا پای کار بوده و همه همکاران کوشش کردند برترین خدمات را به مرکز نشینان ارائه دهند.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده به وسیله معاونت ترافیک در نوروز 1401، گفت: به جهت امنیت هرچه بیشتر رانندگان در سطح شهر و کمتر شدن آمار تصادفات، نصب و بازسازی تابلوهای ترافیکی ، ضربه گیرها و استوانه های جداکننده حائز اهمیت است که به همین دلیل 761 مورد نصب و بازسازی شد. بعلاوه 230 متر گاردریل، 60 عدد پایه و 16 عدد اسپیسر مورد نصب و بازسازی نهاده شد.

نوروزی اضافه کرد: بعلاوه 65 استوانه، 15 تابلو و 15 گاردریل جهت ایمن سازی ایستگاه های بی آرتی منطقه نصب و بازسازی شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 5 ادامه داد: به جهت رفاه حال شهروندان و بالاتر بردن امنیت آنان در ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه نیز، اقدام به ترمیم و بهسازی 8 سقف، نصب 8 شیشه و 110 تابلو صورت گرفت.

وی در سرانجام گفت: بعلاوه 121 کیلومتر خط کشی معابر غیر بزرگراهی، 113 متر بلوک عابر پیاده و 6 عدد تقاطع و سرعتگاه تجدید خط کشی شدند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1464

به "نوروز ایمن در منطقه 5 با اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز ایمن در منطقه 5 با اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید