تور ارزان ارمنستان: چگونه به ارمنستان سفر کنیم؟

به گزارش ساری فان، تب سفر به ارمنستان همواره در ایران داغ است؛ به طوری که بخش قابل توجهی از جهانگرد های ارمنستان را گردشگران ایرانی تشکیل می دهند. در حال حاضر نیز، با فرایند تدریجی انتها کرونا و بازگشایی مرزها، تور مقرون به صرفه ارمنستان و همین طور تور زمینی ارمنستان از گزینه های مورد استقبال مردم برای سفر خارجی هستند. اما سفر به یک کشور خارجی، همچنان الزاماتی دارد که بدون در نظر گرفتن آن ها نمی توان بی گدار به آب زد. از این رو، در ادامه این مطلب، راه های سفر به ایروان معرفی خواهند شد؛

تور ارزان ارمنستان: چگونه به ارمنستان سفر کنیم؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

سفر به ارمنستان با ماشین شخصی

یک سفر کاملا ماجراجویانه! جهت آذربایجان شرقی تا مرز نوردوز و مرز نوردوز تا ایروان، طبیعتی دارد که به تمام سختی های سفر زمینی با ماشین شخصی می ارزد. اما پیش از آن باید برنامه و جهت سفر را دانست و حتی برای زمان سوخت گیری برنامه ریزی کرد، گواهی نامه و پلاک بین المللی که جای خود دارد.

سفر هوایی به ارمنستان

اولین گزینه که برای سفر به مکان های دور به فکر مردم می آید، غالبا سفر با هواپیما است. این وسیله نقلیه، بسیار امن و راحت است که البته این راحتی هم هزینه هایی دارد. سفر با هواپیما به ارمنستان به راحتی مسافران را به مقصد می رساند اما گران تر است. از همین رو پیشنهاد می گردد کسانی که کار فوری ندارند و به قصد سرگرمی به ارمنستان می فرایند، اگر به سفر هوایی علاقه مند هستند از تور هوایی ارمنستان بهره ببرند که مقرون به صرفه تر است.

سفر با اتوبوس، به صرفه و لذت بخش

برای سفر زمینی به ارمنستان حتما احتیاجی به ماشین شخصی نیست؛ اتوبوس ها و تور ارمنستان زمینی نیز هستند. در حال حاضر، قیمت بلیط اتوبوس از تهران تا ایروان 700 هزارتومان است. این اتوبوس ها حدودا ساعت 11 قبل از ظهر از تهران حرکت می نمایند و 22 ساعت بعد مسافرانشان را به ارمنستان می رسانند.

اما اگر کسی قصد گشت و گذار در ارمنستان و تماشا جاهای تماشای این کشور را دارد، راه های بهتری از سفر با اتوبوس، هواپیما و ماشین شخصی هم هست؛ چراکه یک سفر لذت بخش احتیاج به راهنما و برنامه ریز دارد. تور مسافرتی ارمنستان همین است؛ گزینه ای بهتر و به صرفه تر برای تماشا شهر صورتی!

قیمت تور ارمنستان

تور ارمنستان، در حال حاضر از سه میلیون تومان تا هفت میلیون تومان برآورد می گردد؛ این عدد بستگی به هوایی یا زمینی بودن سفر و مدت اقامت دارد. اکنون در 8 آبان 1400 قیمت تور لحظه آخری ارمنستان برای هالوین، سه میلیون و 850 هزار تومان است.

این تورها خدماتی چون غذا، ماشین دربست، لیدر مسلط به زبان ارمنی، بیمه مسافرتی و سیم کارت را ارائه می دهند و اوقات خوشی را برای مسافران فراهم می نمایند. اما چگونه به آن ها اعتماد کنیم؟ در ادامه ، چند شرکت گردشگری با تور مقرون به صرفه معرفی می شوند که تور مقرون به صرفه ارمنستان تنها یکی از خدمات بی شمار آن ها است؛

تور و ویزا

* لطفا به ارمنستان سفر نکنید اگر مشورت نگرفته اید *

اگر می خواهید به ارمنستان سفر کنید، تورهای مسافرتی را انتخاب کنید چون هزینه هایتان تا حد شگفت انگیزی پائین تر خواهد آمد. شرکت مسافرتی تور و ویزا به عنوان مجری و کارگزار ارمنستان به صورت هفتگی هر پنج شنبه و روزهای خاص تورهای زمینی و همه روزه به صورت هوایی تور برگزار می نماید.

نوراسیر

آژانس مسافرتی نوراسیر کارگزار رسمی تور ارمنستان باسابقه ترین برگزارنماینده تور ارمنستان زمینی و تور هوایی ارمنستان برای سفرهای خانوادگی و تور عید نورز ارمنستان است. با دریافت لوح تقدیر خدمات نوراسیر همیشه مورد استقبال مسافران بوده و بالاترین رضایت را برای قیمت تور ارمنستان کسب نموده است.

جهت سبز

یکی از مقاصد گردشگری که هر ساله بر تعداد بازتماشامایندگان آن افزوده می گردد، ارمنستان است. تور ارمنستان به علت جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعت این کشور هواداران زیادی دارد. این محبوبیت بین گردشگران ایرانی بیشتر است، تا جایی که این سفر یکی از محبوب ترین مقاصد بین تورهای خارجی است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت تور ارمنستان برای ایرانی ها، نزدیکی و همسایگی این کشور است. از طرفی نزدیکی فرهنگی بین ارمنستان و ایران و از طرف دیگر مقرون به صرفهی این تور خارجی علتی برای محبوبیت آن است.

راز آسمان مرکز

راز آسمان مرکز برای علاقه مندان تور ارمنستان سفر به صورت زمینی با اتوبوس ویژه و تور لحظه آخری ارمنستان را پیشنهاد می نماید. شما میتوانید با مجله آسمان مرکز همراه باشید تا بتوانید لحظات خوبی را در سفر به ارمنستان سپری کنید. راز آسمان مرکز با پشتیبانی 24 ساعته آماده خدمات رسانی بهتر برای همسفران خود است.

الفبای سفر

با خرید و رزرو تور ارمنستان به وسیله آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی کنید و به کشف این کشور همسایه دوست داشتنی بپردازید. آژانس مسافرتی الفبای سفر با ارائه برترین و متنوع ترین خدمات تور ارمنستان هوایی پل ارتباطی میان شما و رویاهایتان است.

منبع: همگردی
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1463

به "تور ارزان ارمنستان: چگونه به ارمنستان سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: چگونه به ارمنستان سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید