تور ارزان روسیه: موزه اِرارتا؛ نمایی از هنر مدرن روسیه

به گزارش ساری فان، یکی از موزه های متفاوت سن پترزبورگ که می توان با فراغ بال ساعاتی را در آن سپری کرد موزه هنرهای معاصر اِرارتا است. این موزه در جزیره Vasilievsky قراردارد و به قولی بزرگترین موزه خصوصی این شهر است. موزه ای که میزبان مجموعه ای از بهترین های هنر مدرن روسیه است. ارارتا یک موزه کامل است. کامل به این معنا که جریان و تنوع فعالیت هایی که در آن صورت می گیرد بی نظیر و کامل است. در هر فصل دست کم دوازده نمایشگاه نو در این موزه برپا می گردد. حدود 300 رویداد در سالن آمفی تئاتر آن در طول سال برگزار می گردد، از کنسرت تا تئاتر. در کنار اینها نشست های تخصصی مختلفی نیز در زمینه هنر را میزبانی می نماید و در نهایت در کنار ایجاد فضایی برای فروش آثار هنری، میزبان کارگاه های آموزشی هنری نیز هست. موزه ای کامل که همه رویدادهای لازم برای شکل گیری یک پردیس هنری را در خود جای داده است؛ به اینها رستوران و کافه دل نشین آن را هم اضافه کنید. ارارتا به طور میانه میزبان 2800 اثر از 300 هنرمند از سراسر روسیه است. موزه ای برای هنر معاصر روسیه. این موزه به جز سه شنبه ها، هر روز از ده صبح تا ده شب فعالیت می نماید. (ارارتا روی گوگل مپ)

تور ارزان روسیه: موزه اِرارتا؛ نمایی از هنر مدرن روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در این گزارش مروری می کنیم به بعضی از آثار هنری موجود در این موزه، تصاویری که می بینید هنگام بازدید جمعی از روزنامه نگاران ایرانی از این موزه تهیه شده است. بعضی از این آثار در تور مجازی بخش هنر و فرهنگ گوگل از این موزه نیز در دسترس هستند، گوگل این موزه را در سال 2015 در این بخش ثبت نموده است.

نمای ورودی سالن های موزه اِرارتا

کارگر مدفون زیر سازه بازی تِتریس

شب های روشن بخش مهمی از هویت سن پترزبورگ هستند.

بهای نفت و حرارت زندگی

دست سازه های سنتی روسیه

یادگاری از آشوویتس

ستارگان همواره روشن: آتش سیگار سربازان جنگ در قالب یکی از صور فلکی

نیوا - رودی که به پترزبورگ زندگی می دهد، عنصر ثابت بسیاری از نقاشی های موزه بود.

پوستری به سفارش اداره بهداشت - هشدار درباره نسبت بچه ها با سیگار و الکل

درخت پرندگان

یادگاری از زندگی در خانه - اینتسالیشنی به یاد لالایی مادران

  • بخش های بیشتری از موزه ارارتا و بعضی آثاری که الان دیگر در دسترسی نیستند را می توانید روی بخش فرهنگ و هنر گوگل دیدن کنید. تور مجازی موزه را هم از قبل برایتان آماده نموده اند.
  • سایت موزه ارارتا هم اطلاعات دقیق تری درباره این موزه در اختیارتان قرار می دهد.
منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1282

به "تور ارزان روسیه: موزه اِرارتا؛ نمایی از هنر مدرن روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: موزه اِرارتا؛ نمایی از هنر مدرن روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید