مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جزیره سایبری پنتاگون تا رباتی که هواپیما را حرکت می دهد

به گزارش ساری فان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جزیره سایبری پنتاگون تا رباتی که هواپیما را حرکت می دهد

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بسیاری از افراد نمی دانند که پنتاگون یک جزیره ویژه برای عملیات های سایبری خود دارد. جزیره ای در مجاورت نیویورک که برای بازی های جنگی سایبری استفاده می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمارهای فروش مرتبط با شرکت هواوی نشان می دهند طی چهار روز اخیر یعنی اوج گیری تنش ها بین این برند چینی و دولت ایالات متحده روند فروش محصولات هواوی کاهش یافته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از کاربران آیفون باشید می دانید که تازهترین به روزرسانی سیستم عامل iOS اپل به نام IOS 12.3.1 اخیرا معرفی شده است، اما شاید برایتان سوال باشد این به روزرسانی چه ویژگی یا کارکرد مثبتی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ویوو انتها تازهترین گوشی هوشمند خود را رونمایی کرد. این گوشی ویوو زد 5 ایکس نام دارد و به نظر می رسد یک مدعی قوی در بازار گوشی های چینی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد برند شیائومی در بخش فراوری ردمی K20 شایعه پردازانی قدرتمند دارد. درواقع از زمانی که خبر فراوری این گوشی منتشر شد، هر روز شاهد خبرها و شایعاتی تازه از این گوشی بودیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار انواع و اقسام ربات ها داغ است. یکی از تازهترین ربات های موجود در بازار که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نموده است ربات کوچکی است که می تواند یک هواپیما را حرکت دهد یا در پی خود بکشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1586

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جزیره سایبری پنتاگون تا رباتی که هواپیما را حرکت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جزیره سایبری پنتاگون تا رباتی که هواپیما را حرکت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید