مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

به گزارش ساری فان، مرکز خرید اونیو پاتایا (Pattaya Avenue) یک مرکز خرید از بازارهای پاتایا در فضای باز است که در آن علاوه بر انواع کالاهای متنوع مانند پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایش و ... می توانید کالاهای محلی و صنایع دستی این شهر را نیز خریداری نمایید. این مرکز یک تجربه متفاوت و جذاب برای گردشگران و خرید در پاتایا می باشد. شما می توانید علاوه بر خرید از این مرکز از خیابان های اطراف آن نیز بازدید کنید.

مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید مایک(Mike) یکی از بازارهای پاتایا است که در خیابان شماره 2 در پاتایای جنوبی قرار گرفته است. شما می توانید انواع لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را در این فروشگاه پیدا کنید. همچنین یک استخر عمومی در بخش پشت بام این مرکز وجود دارد که می توانید برای استراحت و گذراندن ساعاتی خوش از آن استفاده نمایید. کافه کوچکی با منظره ای رو به دریا در این مجموعه وجود دارد که با نوشیدنی های گرم و سرد از گردشگران و خریداران این مرکز پذیرایی می کند. در مجموعه مراکز خرید پاتایا برای خرید از مایک می توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب به آن مراجعه نمایید.

بازارچه شناور پاتایا علاوه بر بازار، یکی از جاذبه های گردشگری شهر پاتایا نیز محسوب می شود.نکته جالب توجه در این بازارچه، شناور بودن فروشنده ها بر روی آب است. آن ها محصولات خود را در یک قایق قرار داده و اقدام به فروش می کنند. مشتریان برای خرید از آن ها می توانند قایقی را کرایه کرده و بر روی آب و در بین فروشنده ها به گشت و گزار بپردازند.پیشنهاد می کنیم در سفرتان به پاتایا از بازار شناور این شهر بازدید نمایید. خرید از این بازار تجربه جدید و متفاوتی برای شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که بازارچه شناور از 9 صبح تا 8 شب باز می باشد.

منبع مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1307

به "مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید