مقابله کنگره آمریکا با تهدیدات احتمالی هواوی و زد تی ای

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان روز سه شنبه اعلام نمود طرحی با حمایت دو حزب با عنوان قانون مقابله با ارتباطات غیرقابل اعتماد در خارج از کشور را تصویب می نماید که بر اساس آن وزارت امور خارجه باید در خصوص متحدان آمریکا در ناتو و سایر کشورهایی که از تجهیزات یا خدمات مخابراتی شرکت هایی مانند هواوی و زد تی ای در شبکه های نسل پنجم خود استفاده می نمایند، گزارش دهد.

مقابله کنگره آمریکا با تهدیدات احتمالی هواوی و زد تی ای

سوزان وایلد، نماینده دموکرات حامی این اقدام گفت: ما باید کوشش خود را برای حفاظت از امنیت ملی و منافع خود و یاری به متحدان برای اتخاذ تدابیر حیاتی برای امنیت خود افزایش دهیم.

این طرح بعلاوه شرکت های سهامی عام را ملزم می نماید تا افشا نمایند برای استفاده از تجهیزات هواوی و زد تی ای یا خدمات تحت پوشش این دو شرکت قرارداد بسته اند یا خیر. هواوی و زد تی ای هنوز در این مورد اظهار نظری ننموده اند.

در این طرح به وزارت خارجه ایالات متحده دستور داده شده پروژه های زیرساختی مخابراتی کلیدی برای ارتقای امنیت ملی ایالات متحده را تعیین نموده و گزارشی در خصوص آسیب پذیری های مخابراتی در سفارتخانه های ایالات متحده در خارج از کشور تهیه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1640

به "مقابله کنگره آمریکا با تهدیدات احتمالی هواوی و زد تی ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله کنگره آمریکا با تهدیدات احتمالی هواوی و زد تی ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید