معاونت اجتماعی و فرهنگی مبداء بازدید های شهردار از معاونت های هشتگانه شد

به گزارش ساری فان، توکلی زاده گفت: نظام فعالیت های حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از یک انسجامی برخوردار هستند از همین رو پیش برد اهداف این معاونت در شهرداری تهران، باید از فعالیت های جزیره ای فاصله گرفته و به سمت هم افزایی پیش برود.

معاونت اجتماعی و فرهنگی مبداء بازدید های شهردار از معاونت های هشتگانه شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد امین توکلی زاده صبح امروز در مراسم بازدید زاکانی شهردار تهران از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شرح داد: امروز باید تلاش کنیم با یک انسجام و پیوستگی برنامه ها و اقدامات در بین اجزاء معاونت و بدنه کلی شهرداری در جهت نیل به اهداف خرد و کلان فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گام های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تا زمانی که یک منظومه منسجم نباشد، نمی توان انتظار داشت در جهت همکاری با سایر معاونت ها به خوبی عمل کند.

معاون اجتماعی شهردار رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت معاونت متبوع خود را در گرو رعایت ارکان اصلی فرهنگی شهرداری تهران دانست و گفت: لازم است دو اصل مهم را در فعالیت های خود لحاظ کنیم نخست هویت و سپس سبک زندگی؛ که هر دو این اصول می بایست موضوع عموم کار ها و اقدامات ما در معاونت اجتماعی و سایر معاونت ها باشد.

توکلی زاده با بیان اینکه احیای هویت ایرانی اسلامی شهر تهران در کنار ترویج سبک زندگی شهری زمانی تحقق خواهد یافت که مسائل فرهنگی ذیل دیگر فعالیت ها قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: لازم است موضوع اقدامات شهرداری با مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد و دیگر فعالیت ها به پیوست این موضوع ایفای نقش کنند.

به گفته توکلی زاده، لزوم ارتباط معاونت اجتماعی و فرهنگی با اقشار و ارکان جامعه از جمله مدارس، مساجد و خانواده ها برای بررسی و پیگیری دقیق و واقع بینانه مسائل در امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری جز اولویت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در پایان در خصوص فراگیر شدن آسیب های اجتماعی در بخش های مختلف از جمله زباله گرد ها و کارتن خواب های شهر تهران گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی باید به این مهم اشاره کنم که در قالب طرح زمستان گرم، گرم خانه های شهر تهران با ظرفیت 2100 تن آغاز به فعالیت کرده اند. البته همچنان پیگیر هستیم تا با ارتقاء و کیفی سازی و بالا بردن کمیت افراد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1300

به "معاونت اجتماعی و فرهنگی مبداء بازدید های شهردار از معاونت های هشتگانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت اجتماعی و فرهنگی مبداء بازدید های شهردار از معاونت های هشتگانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید