مطلق زاده: برای بحران اقتصادی صنعت نفت باید یک فکر اساسی گردد، جام حذفی را جدی می گیریم

به گزارش ساری فان، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مسئولان خواست برای بحران اقتصادی صنعت نفت آبادان فکری اساسی نمایند.

مطلق زاده: برای بحران اقتصادی صنعت نفت باید یک فکر اساسی گردد، جام حذفی را جدی می گیریم

محمود مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: ما در این بازی نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه در دقایق ابتدایی روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در طول بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و موقعیت های خیلی خوبی را از دست دادیم. نیمه دوم هم کاملاً در اختیار تیم ما بود و در مجموع باید بگویم که مستحق دریافت امتیاز بودیم، ولی به حق مان نرسیدیم.

وی در خصوص حل مسائل اقتصادی تیمش بعد از هفت ماه خاطر نشان کرد: اینکه بازیکنان چه زمانی حق و حقوق شان را دریافت نمایند، بسیار مهم است. متأسفانه صنعت نفت هر سال با این مسائل دست و پنجه نرم می نماید و برای حل بحران اقتصادی در این باشگاه باید فکری اساس گردد. من یادم می آید که در هفته سیزدهم یا دوازدهم با یک اختلاف امتیاز در رده دوم جدول قرار داشتیم. اگر همان زمان مسائل ما رفع می شد قطعاً الان صندلی بهتری در جدول داشتیم. مسئله مهم این است که بازیکنان در زمان مشخصی پول شان را دریافت نمایند تا از لحاظ ذهنی به هم نریزند. ما چند ماه این مسائل را تحمل کردیم، ولی واقعاً دیگر شرایط سخت شده بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر خیبر خرم آباد در مسابقات جام حذفی گفت: ما در لیگ برتر برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کار سختی خواهیم داشت و از تیم های بالای جدول دور شدیم. البته در بازی های بعدی کوشش می کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم، ولی جام حذفی را هم جدی می گیریم و شانس مان را برای قهرمانی امتحان می کنیم. بازی با خیبر هم آسان نیست، ولی ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1032

به "مطلق زاده: برای بحران اقتصادی صنعت نفت باید یک فکر اساسی گردد، جام حذفی را جدی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: برای بحران اقتصادی صنعت نفت باید یک فکر اساسی گردد، جام حذفی را جدی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید