مدال برنز المپیک لندن به کشتی گیر آمریکایی رسید؛ کمیل قاسمی همچنان در انتظار طلا

به گزارش ساری فان، کشتی گیر آمریکایی که در مرحله نیمه نهایی المپیک 2012 لندن به آرتور تایمازوف باخت و سپس در مبارزه سوم پنجمی مغلوب کمیل قاسمی شد، مدال برنز المپیکش را دریافت کرد.

مدال برنز المپیک لندن به کشتی گیر آمریکایی رسید؛ کمیل قاسمی همچنان در انتظار طلا

به گزارش خبرنگاران، ترول دلاگنف سنگین وزن سابق آمریکا و مربی کنونی تیم هاسکر دانشگاه نبراسکا روز گذشته مدال برنز سنگین وزن المپیک 2012 لندن را با حضور نماینده کمیته بین المللی المپیک و بعلاوه ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا دریافت کرد.

این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی المپیک 2012 لندن به آرتور تایمازوف ازبکستانی باخت و سپس در کشتی سوم پنجمی مغلوب کمیل قاسمی از کشورمان شد تا در جایگاه پنجم قرار بگیرد. با مثبت شدن تست دوپینگ آرتور تایمازوف و داوید مادزمانشویلی نفرات اول و دوم کشتی آزاد سنگین وزن المپیک 2012، کمیته بین المللی المپیک رسما بیان کرد که طلای این دسته به صورت مشترک از آن کمیل قاسمی و بلال ماخوف روس که در جایگاه های سوم مشترک قرار گرفته بودند، خواهد رسید. به این ترتیب دو مدال برنز هم از آن کشتی گیرانی شد که در این رقابت ها پنجم شده بودند.

روز گذشته صفحه اینستاگرامی باشگاه هاسکر دانشگاه نبراسکا این خبر را با انتشار عکسی رسانه ای کرد و سپس فدراسیون کشتی آمریکا آن را بازتاب داد.

این در حالی است که کمیل قاسمی مدال برنز المپیکش را به کمیته بین المللی المپیک داده اما هنوز مدال طلایش را دریافت ننموده است.

دلاگنف متولد صوفیه بلغارستان است که همراه با خانواده اش در 4 سالگی به آمریکا مهاجرت نموده اند. او درواقع کشتی گیر بلغارستانی الاصل تیم آمریکا بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1454

به "مدال برنز المپیک لندن به کشتی گیر آمریکایی رسید؛ کمیل قاسمی همچنان در انتظار طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال برنز المپیک لندن به کشتی گیر آمریکایی رسید؛ کمیل قاسمی همچنان در انتظار طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید