فیلم ، توفان بزرگ غبار جنوب شرق استرالیا را در می نوردد

به گزارش ساری فان، بادهای شدید ناشی از توفان های تندری در بخش مرکزی ایالت نیوساوث ویلز در جنوب شرق استرالیا باعث پوشانده شدن برخی شهرهای این منطقه ابرهای غبار و تبدیل شدن روز به شب شد.

فیلم ، توفان بزرگ غبار جنوب شرق استرالیا را در می نوردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین سازمان هواشناسی استرالیا بعدازظهر یکشنبه 29 دی رشته ای از هشدارها را درباره وقوع توفان های تندری (توفان همراه با باران شدید، باد شدید و ریزش تگرگ) شدید را در بخش داخلی ایالت نیوساوث ویلز گفت و گفت بادهای ناشی از آن باعث ایجاد ابرهای غبار گسترده می شوند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

ویدئوهای پست شده در رسانه های اجتماعی در روز دوشنبه توفان های غبار را نشان می دهند که روی شهرهای این ایالت فرود می آیند و آنقدر غلیظ هستند که جلوی نور خورشید را می گیرند.

سازمان هواشناسی استرالیا گفت بادهایی با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت در این منطقه ثبت شده اند. همچنین میزان زیادی از ریزش باران در بخش های مرکزی و شمالی این ایالت و همچنین بخش شرقی آن رخ داده است.

. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

باران شدید همراه با ریزش تگرگ های بزرگ همچنین ایالت ویکتوریا در جنوب شرق استرالیا را هم را فراگرفت و باعث راه افتادن سیلاب و آسیب های شدید در شهر ملبورن در این ایالت شد.

با وجود ریزش این باران های شدید، 14 آتش سوزی جنگلی در بخش های دیگری از ایالت ویکتوریا ادامه دارد.

سازمان هواشناسی استرالیا نیز می گوید باران شدید می تواند باعث راه افتادن سیلاب در برخی نواحی شود، اما احتمال چندانی وجود ندارد که ریزش باران آتش سوزی های باقیمانده جنگلی را خاموش کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 158

به "فیلم ، توفان بزرگ غبار جنوب شرق استرالیا را در می نوردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، توفان بزرگ غبار جنوب شرق استرالیا را در می نوردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید