عرضه نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون (طراحی سایت)

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - سایت دیجی کانون متعلق کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که کاربران می تواننداز طریق آن به صورت آنلاین نوشت افزار ایرانی خریداری نمایند.

عرضه نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی اسلامی با اهداف ترویج زندگی سالم، عاری شدن سبد مصرفی نوشت افزار خانوار ایرانی از کالاهای نامطلوب، ارتقای ذائقه خانواده های ایرانی برای مصرف نوشت افزار فراوری داخلی و بومی، توزیع مستقیم و بی واسطه نوشت افزار ایرانی (فروش از فراوری به مصرف) و حمایت از فراوری داخلی برگزار می گردد.

این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از 25 مردادماه تا 25 شهریورماه به مدت یکماه در حال برگزاری است.

دیجی کانون؛ تارنمایی چندمنظوره برای دسترس پذیر شدن فرآورده های متنوع فرهنگی مناسب بچه ها و نوجوانان است. این سایت جامع اینترنتی فروشگاه آنلاینی است که علاقمندان می توانند ضمن خریداری محصولات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مانند کتاب، تفریح های سازنده، بازی و اسباب بازی، فراوریات دیگر ناشران و فراورینمایندگان را نیز در این سایت جست وجو نمایند.

فروش محصولات مورد تایید کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به گونه ای خواهد بود که علاقمندان شاهد مجموعه ای از محصولات متنوع فرهنگی خواهند بود.

صاحب امتیاز و مسول این تارنما؛ سازمان کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان است.

سایت دیجی کانون، از اینجا قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1536

به "عرضه نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید