عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران، اعلام رای به 8 اسفند موکول شد

به گزارش ساری فان، رئیس فدراسیون جودو گفت: دادگاه حکمیت ورزش رأی خود را در خصوص پرونده ایران صادر نکرد و اعلام این رأی یک ماه به تعویق افتاد.

عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران، اعلام رای به 8 اسفند موکول شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرش میراسماعیلی در خصوص صادر شدن رأی دادگاه CAS (دادگاه عالی حکمیت ورزش) در خصوص فدراسیون جودو گفت: 26 شهریور هیأت اعزامی ما در این دادگاه حاضر شد و دادگاه به هر دو طرف فرصتی یک ماهه داد که ما و فدراسیون جهانی جودو به توافق برسیم. ایمیل هایی بین ما و فدراسیون جهانی ردوبدل شد که فدراسیون جهانی پیش شرط هایی را داشت که ما نپذیرفتیم و در نهایت قرار شد دادگاه رأی خود را صادر کند.

وی اضافه کرد: صدور این رأی 2.5 ماه به تعویق افتاد و این زمان تمدید شد و در حالیکه ما منتظر بودیم روز 29 ژانویه دادگاه رأی خود را در خصوص پرونده ایران صادر کند یک ایمیل غیرمنتظره یک ساعت پیش دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود یک ماه دیگر باید منتظر باشیم.

میراسماعیلی توضیح داد: معین نیست که دلیل این تعویق چه بوده، اما ما یک ماه دیگر باید منتظر باشیم تا داوران پرونده رأی خود را اعلام نمایند و امیدوارم رأی عادلانه ای صادر گردد.

وی درباره تعویق یک ماهه رأی بیان کرد: تحلیل من و وکلای پرونده این است که دفاعیات خوب ایران و همچنین حساسیت بالای پرونده باعث شده صدور رأی به تعویق بیفتد و قرار است 26 فوریه رأی صادر گردد و امیدوارم این زمان دوباره تمدید نگردد. داوران برای صدور رأی برای این پرونده احتیاج به زمان بیشتری داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 863

به "عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران، اعلام رای به 8 اسفند موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران، اعلام رای به 8 اسفند موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید