نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان و رئیس فدراسیون تنیس ایران

به گزارش ساری فان، نشست دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان با رئیس فدراسیون تنیس و مدیر توسعه فدراسیون جهانی در غرب آسیا و آسیای میانه برگزار شد.

نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان و رئیس فدراسیون تنیس ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نشست دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان با رئیس فدراسیون تنیس و مدیر توسعه فدراسیون جهانی در غرب آسیا و آسیای میانه با هدف ایجاد تفاهم نامه همکاری و تبادل نظر با حضور عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی و فرید فتاحیان مدیر بین المللی کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در خصوص نشست با محمود یونس، دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان گفت: در این جلسه بحث و بررسی پیرامون آموزش مربیان تنیس کشور دوست و همسایه صورت گرفت و مقرر شد همکاری دوجانبه فدراسیون ها در امور آموزش زیر نظر ITFصورت گیرد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: در قالب اولین همکاری بین دو کشور تعدادی از مربیان تنیس افغانستان در ایران ، آموزش های تئوری و عملی را سپری کنند و از تجارب تنیس ایران برای ارتقا خود بهره ببرند.

همچنین محمود یونس دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان هدف از این نشست را ایجاد تفاهم نامه کمیته های ملی المپیک ایران و افغانستان و تبادل نظر با فدراسیون های ایران دانست و توضیح داد: خوشبختانه جلسات مختلف و مفیدی را در ایران گذراندیم که می تواند در ارتقا ورزش افغانستان مفید باشد.

وی از ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ و فهیم یاد کرد و گفت: ایرانی ها همیشه حامی افغانستان بوده اند و بدون شک از ظرفیت ورزش این کشور هم استفاده می کنیم. ایران در رشته تنیس ظرفیت بالایی دارد که تلاش می کنیم مربیان خود را برای آموزش اعزام کنیم تا زمینه پیشرفت این رشته در افغانستان فراهم شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1069

به "نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان و رئیس فدراسیون تنیس ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان و رئیس فدراسیون تنیس ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید