تنیس زیر 12 سال قهرمانی آسیا، پیروزی تاریخی تیم پسران ایران

به گزارش ساری فان، تیم تنیس پسران ایران رقابت های قهرمانی زیر 12 سال آسیا در قزاقستان را با برد قاطعانه مقابل مالزی پشت سر گذاشت.

تنیس زیر 12 سال قهرمانی آسیا، پیروزی تاریخی تیم پسران ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، تیم تنیس پسران ایران که در گروه دوم رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان با تیم های ازبکستان، هند و مالزی قرار گرفته، اولین ملاقات خود را در برابر مالزی با رجحان قاطع سه بر صفر به خاتمه رساند.

در ملاقاتهای انفرادی ایران و مالزی، فربد ایمانی، میکائیل را در دو ست با نتایج 6 بر 2 و 6 بر یک مغلوب کرد. کیارش صادقی هم عقیل رحیمان را در دو ست با نتایج 6 بر یک و 6 بر 4 شکست داد.

در ملاقات دو نفره هم فربد ایمانی و آیریک عابدین زاده تیم عقیل رحیمان و آدم مپیز را در دو ست پیاپی با نتایج 6 بر یک و 6 بر 2 مغلوب کرد.

تیم دختران که در گروه اول با تیم های ازبکستان، هند و مالزی همگروه است در ملاقات اول مقابل ازبکستان سه بر صفر مغلوب گردید. فردخت علیمی در برابر کیارا کیم با نتایج 6 بر 4 و 6 بر 2 بازنده شد و در دیگر ملاقات نیز صبا خیرمنش و ایملیا کیم در دو ست با نتایج مشابه 6 بر 4 بازی را واگذار کرد.

تیم دو نفره فردخت علیمی و غزل رضا زاده در مقابل تیم ازبکستان بازی را در دو ست با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 2 واگذار کرد تا اولین روز از رقابت های قهرمانی آسیا با یک برد ارزشمند و یک شکست برای ایران همراه باشد.

تیم ملی پسران زیر 12 سال در بازی دوم فردا به مصاف هند می رود و تیم دختران هم با پاکستان ملاقات دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1359

به "تنیس زیر 12 سال قهرمانی آسیا، پیروزی تاریخی تیم پسران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس زیر 12 سال قهرمانی آسیا، پیروزی تاریخی تیم پسران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید