شیرینی گل دربی را هنوز حس می کنم، هنوز کارمان در آسیا تمام نشده

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، بشار رسن در گفت وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین شرایط تیم اظهار کرد: ما آغاز خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و بعد از دو برد خوب مقابل تراکتورسازی و نفت آبادان که باعث تثبیت صدرنشینی مان شد، در دربی هم خوب بازی کردیم. خوشحالم که در آن بازی توانستم یک گل مهم برای پرسپولیس بزنم و هنوز شیرینی آن برایم از بین نرفته است.

شیرینی گل دربی را هنوز حس می کنم، هنوز کارمان در آسیا تمام نشده

از سفر با لحظه آخری پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

رسن درباره شکست مقابل الدحیل هم گفت: بازی سختی بود. همواره کار در آسیا سخت است. متاسفانه در 15 دقیقه اول روی اشتباه خودمان گل خوردیم و نتوانستیم گل ها را جبران کنیم. الدحیل تیم بسیار خوبی است که 6 ملی پوش قطری و 4 بازیکن خارجی خیلی خوب دارد. آنها دو گل زدند و خیلی زود رفتند عقب و 11 نفره دفاع کردند. در نیمه دوم ما صاحب توپ و میدان بودیم ولی حریف بسته بازی می کرد و نتوانستیم آنطور که باید موقعیت خلق کنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس گفت: این فوتبال است و یک روز می برید و یک روز هم می بازید. نباید بیش از حد ناراحت باشیم. هنوز چیزی تمام نشده و 5 بازی دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم تا هم جبران باخت هفته اول شده باشد و هم در جدول شرایط مان را بهتر کنیم.

بشار رسن درباره شرایط خود از زمان حضور یحیی گل محمدی و کادر فنی جدید هم گفت: من در تعطیلات نیم فصل بودم که تمرینات تیم آغاز شد و کمی دیر به تیم ملحق شدم. آقا یحیی مربی خیلی خوبی است. بازیکنان و طرفداران او را قبول داشتند چون نتایج خوبی در تیم شهر خودرو گرفت. هر دستوری که کادر فنی بدهد من در زمین پیاده می کنم و هر جا آقا یحیی بخواهد من بازی می کنم. ان شاءالله سال جاری هم در هر دو جام قهرمان می شویم و در آسیا هم، از گروهمان صعود می کنیم.

بشار رسن درباره اشتباهات داوری علیه تیم های ایرانی در آسیا گفت: ما هم به فینال لیگ قهرمانان رفتیم و نگفتیم با یاری داور رسیدیم اما مثلا فصل قبل با چند اشتباه داوری حذف شدیم. به نظر من این اشتباهات داوری در همه جای جهان هست و هیچ عمدی پشت آن نیست. مقابل الدحیل هم اشتباهات خودمان باعث شد ببازیم و نباید زیاد روی مسائل داوری تمرکز کنیم. ممکن است این اشتباهات برای تیم های عربی یا ژاپنی هم پیش بیاید. خودمان باید تمرکزمان را بالا ببریم و گفتم که در آسیا کار سخت است. موقعیت کمتر گیرتان می آید و باید از آنها بهره ببرید.

هافبک پرسپولیس در انتها درباره اینکه AFC قصد داشت میزبانی را از تیم های ایرانی بگیرد، گفت: من در این چند سالی که در ایران هستم هیچ نکته منفی ای ندیده ام. همه چیز عالی بوده و چه در تهران و چه سایر شهرها خیالمان راحت بوده؛ حتی من با بازیکنان قطری و برخی دوستانم در تیم های دیگر که صحبت می کردم به من می گفتند از حضور در ایران راضی بودیم و هیچ مسئله ای وجود نداشت. امیدوارم طرفداران ما مثل همواره در استادیوم آزادی پرسپولیس را حمایت نمایند و دوباره با یاری آنها خوب نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 110

به "شیرینی گل دربی را هنوز حس می کنم، هنوز کارمان در آسیا تمام نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرینی گل دربی را هنوز حس می کنم، هنوز کارمان در آسیا تمام نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید