سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد

به گزارش ساری فان، خبرگزاری خبرنگاران- سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد. از این سریال های نوروزی می توان ساخت ایران 3 و راز بقا اشاره نمود. سریال جیران و جوکر نیز پخش ان ادامه دارد و شما میتوانید از زردفیلم آن ها را دنبال کنید .

سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد

از سال 1389 که اولین سریال فراوری شده مختص شبکه نمایش خانگی توزیع شد تا امروز این شیوه نوظهور پخش فیلم و سریال، فراز و فرود زیادی داشته است. در ابتدا کسی چندان شبکه نمایش خانگی را جدی نمی گرفت، به نظر می آمد آن دسته از سریال های ایرانی تازه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شوند که از لحاظ کیفی به شبکه های تلویزیونی راه پیدا ننموده اند .

معرفی سریال ساخت ایران 3

معرفی سریال ساخت ایران 3 فصل اول سریال در سال 1390 به کارگردانی محمدحسین لطیفی است و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد است. بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز نموده است در کارنامه کاری خود فیلم های شیش و بش، آتیش بازی و ثبت با سند برابر است را ساخته و این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است .

کارگردان: بهمن گودرزی

تهیه نماینده: سید امیر پروین حسینی

نویسنده: امیر عربی

ژانر: کمدی

زمان پخش: زمستان 1400

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود ساخت ایران 3

معرفی سریال راز بقا

کارگردان: سعید آقاخانی

نویسنده: امیر وفایی

بازیگران سریال

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند .

نقش اصلی این سریال جوانی است به نام رحیم که نقش آن را بهرام افشاری برعهده دارد . نقش برادر او را هم در این سریال حسن معجونی بازی می نماید .

برای دانلود این سریال روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود سریال راز بقا

معرفی فیلم نوروزی سگ بند

فیلم سگ بند به کارگردانی مهران احمدی یکی از کمدی ترین سریال های سینما در سال 1401 است. بازیگران اصلی این فیلم بهرام افشاری و امیر جعفری است. این فیلم آخرین یادگار سیروس گرجستانی نیز می باشد .

فیلم سینمایی سگ بند (یکی از فنون کشتی پهلوانی) ، نام فیلمی کمدی ، درام - اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی فراوری شده است.بعلاوه فیلمبرداری سگ بند چند وقتی هست که آغاز شده و قطعا اولین اکران این فیلم کمدی و پربازیگر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 98 خواهد بود .

ژانر : اجتماعی ، کمدی

سال انتشار : 1400

برای دانلود این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید .

فیلم سگ بند

هر فصل 4 قسمت است و هر قسمت یک ساعت. در هر فصل هشت بازیکن رقابت می نمایند. در فصل 5 این نمایش مجید واشقانی ، پژمان جمشیدی ، اکبر عبدی ، سیروس میمنت ، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی و یک هنرمند دیگر کمر همت به خنداندن یکدیگر بسته اند .

درباره سریال جوکر

این مسابقه در 16 ساعت اول پخش خود، رکورد دیدنی یک مجموعه نمایش خانگی را به نام خودش ثبت نموده است. سریال جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه دیدن رسید.

برای دانبود فصل پنجم و تمامی فصل ها روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل پنجم جوکر

شب های مافیا نوروز 1401

شب های مافیا برنامه یا رئالیتی شو تازه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابوطالب است. سریال شبهای مافیا هر هفته از زرد فیلم منتشر میشود و لیدر و برگزار نماینده بازی مافیا در هر بازی محمدرضا علیمردانی است .

در این سریال ، در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ، 12 نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می نماید و آن ها به اتفاق شخص دعوت نماینده که در بازی به او لیدر یا برگزار نماینده می گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند. در هر سه بازی لیدر و برگزار نماینده بازی محمدرضا علیمردانی است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1460

به "سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید