سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی در واحدهای احیا شده خراسان جنوبی

به گزارش ساری فان، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی اظهار کرد: در واحدهای تولیدی و صنعتی احیا شده خراسان جنوبی 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی در واحدهای احیا شده خراسان جنوبی

جهانی کیا، امروز شنبه 20 آذر به رسانه های گروهی گفت: این اندازه سرمایه گذاری مربوط به 20 واحد فراوریی احیا شده استان در استان است که امسال به چرخه فراوری بازگشته اند و با بازگشت به چرخه فراوری این واحدها برای 98 نفر نیز اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: این واحدها یا به سرمایه گذار تازه واگذار شده و یا از سوی بانک ها به سرمایه گذار قبلی برگردانده شده و یا هم در نوع فراوری آن تغییر ایجاد شده است؛ واحد سنگ بری انواع سنگ های گرانیتی در نهبندان، واحد کانی های غیرفلزی فرآوری شده در فردوس، واحد فراوری اسکلت و مقاطع فولادی ساختمان در بیرجند و واحد فراوری مصنوعات چوبی ساختمان و مصالح ساختمانی در بشرویه از مهم ترین واحدهای فراوریی احیا شده در امسال هستند.

مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته 15 واحد فراوریی و صنعتی در خراسان جنوبی احیا و به چرخه فراوری بازگشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1349

به "سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی در واحدهای احیا شده خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی در واحدهای احیا شده خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید