تور روسیه: دورویی مسؤولان فرانسوی در تحریم روسیه

به گزارش ساری فان، درحالی که پیشتر وزیر اقتصاد فرانسه گفته بود با تحریم ها قصد منزوی کردن بخش مالی و مالی روسیه را دارد در اظهاراتی تازه گفته است: شرکت ها بازار روسیه را فعلا ترک ننمایند و فقط فعالیت هایشان را متوقف نمایند.

تور روسیه: دورویی مسؤولان فرانسوی در تحریم روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرنگاران، یکی از حاضران در نشست روز آدینه کاخ الیزه، امروز به روزنامه فرانسوی زبان فیگارو گفت: به ما یادآوری شد که هر شرکتی حق دارد، به طور مستقل استراتژی خود را در بازار روسیه معین کند.

این منبع مطلع اضافه کرد: برونو لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه گفت که اکنون روابط تجاری را متوقف کنید تا اینکه با عجله و به صورت یکجانبه و بدون هشدار به کسی این کشور را ترک کنید.

این نقل قول از وزیر دارایی فرانسه به شدت با اظهارات قبلی وی در رابطه با این موضوع در تضاد است.

لومبر در نشست 25 فوریه وزرای دارایی اتحادیه اروپا گفته بود: ما قصد داریم به بانک های روسیه ضربه بزنیم. ما می خواهیم روسیه را از نظر اقتصادی منزوی کنیم. ما می خواهیم دسترسی تمامی لینک ها میان روسیه و سازوکارهای اقتصادی جهانی را قطع کنیم.

اذعان وزیر دارایی فرانسه به کوشش برای ضربه زدن به اقتصاد روسیه

از نمایندگان شرکت های بزرگ فرانسوی، از جمله سوسیته جنرال، اِنژی، ایرباس، سافران، آریان اسپیس، تالس، اریمت، ایر لیکوئید و دَنون اند اُشان برای شرکت در جلسه عصر در کاخ الیزه دعوت شده بود.

به نوشته این نشریه، تا به امروز هیچ یک از 15 شرکت تجاری بزرگ فرانسوی که در روسیه فعالیت می نمایند، این کشور را ترک نکرده اند.

تعدادی از شرکت های غربی طی هفته گذشته اعلام کردند در نظر دارند تا بازار روسیه را به دلیل تحریم های علیه این کشور ترک نمایند. سایر شرکت ها از جمله شرکا لوازم خانه آی کیا و برند لباس اچ اند ام به موقت فروشگاه های خود را تعطیل و فروش آنلاین خود را متوقف کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1458

به "تور روسیه: دورویی مسؤولان فرانسوی در تحریم روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: دورویی مسؤولان فرانسوی در تحریم روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید