دسترسی آزاد به مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه ترویج کتابخوانی ایران، ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از ابتدای تیرماه با اعلام فراخوان آن از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی نهادها و سازمان های ذی ربط ازجمله نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی همچون نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دفتر فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، خانه کتاب، کمیسیون ملی یونسکو، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و شبکه شهرهای دوستدار کتاب و بخش خصوصی و فعالان فرهنگی و تشکل های مردم نهاد آغاز به کارکرد.

دسترسی آزاد به مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از مجموع 1419 اثر ارسالی به دبیرخانه مرکزی، پس از داوری اولیه 60 اثر به داوری نهایی این جشنواره راه یافتند.

از 60 روستا و منطقه عشایری راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره 6 روستا و منطقه عشایری در بخش استمرار حضور داشتند و روستای پوده از توابع شهرستان دهقان استان اصفهان به عنوان برگزیده بخش استمرار انتخاب شد. از 54 روستا و منطقه عشایری حاضر در مرحله نهایی، 10 روستا به عنوان روستاهای برگزیده و 10 روستا به عنوان روستاهای تقدیری انتخاب شدند.

برای استفاده هر چه بهتر روستاهای شرکت کننده در ادوار آینده این جشنواره و جهت شفاف سازی، مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال 1398 در دسترس عموم قرار می گیرد.

برای دسترسی به این مستندات اینجا کلیک کنید

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 371

به "دسترسی آزاد به مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی آزاد به مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید