خبرنگاران مرکز دامپزشکی کاکاوند دلفان راه اندازی شد

به گزارش ساری فان، خرم آباد - خبرنگاران - مرکز بهداشت دامپزشکی بخش کاکاوند شهرستان دلفان روز پنجشنبه با هدف ارایه خدمات به دامداران 235 روستای منطقه راه اندازی شد.

خبرنگاران مرکز دامپزشکی کاکاوند دلفان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران مدیرکل دامپزشکی لرستان در آیین افتتاح این مرکز گفت: دامپزشکی نقش مهم و ارزنده ای در صیانت از سرمایه های دامی موجود، ارتقای اقتصاد ملی و تامین سلامت و بهداشت عمومی دارد.

مصطفی زبردست اضافه کرد: منطقه کاکاوند دارای 235روستا، بیش از 180 هزار راس دام سبک و 11 هزار راس دام سنگین است و این مرکز با هدف دسترسی سریعتر و عادلانه بهره برداران به خدمات دامپزشکی راه اندازی شده است.

وی یکی از وظایف دامپزشکی را پیشگیری و مبارزه با بیماری دامی به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام برشمرد و گفت: انتظار می رود این مرکز خدمات ارزنده ای با همکاری بخش خصوصی در منطقه ارایه کند.

کننده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منطقه کاکاوند شرایط مناسبی از نظر زیرساخت های توسعه ندارد و تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به راه اندازی مراکز مربوط در این بخش اقدام کنند.

یحیی ابراهیمی ادامه داد: با سرمایه گذاری در ظرفیت و توانمندی های مناطق محروم می توان بسیاری از مسائل مردم را به صورت اصولی برطرف کرد.

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 708

به "خبرنگاران مرکز دامپزشکی کاکاوند دلفان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز دامپزشکی کاکاوند دلفان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید