خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: بازیکن ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند

به گزارش ساری فان، اصفهان-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان تیم ما باید در زمین تمرکز و دقت بیشتری در زدن ضربات پایانی برای دستیابی به نتیجه داشته باشند.

خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: بازیکن ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از شکست تیمش از تراکتور تبریز افزود: در نیمه نخست سعی ما این بود که از در زمین حریف به تیمشان فشار وارد کنیم و بتوانیم به گل برسیم اما در جابه جا شدن تاخیر داشتیم و موقعیت های خود را از دست دادیم.

وی گفت: در نیمه دوم برای جبران گل خورده به پرس خود ادامه دادیم و پیروز به گلزنی شدیم، اما در یارگیری ها بدرستی عمل نکردیم و در نهایت شکست خوردیم.

رضایی بادآورده شد: در طول هفته قبل و در تمرینات تاکید زیادی به یارگیری نفر به نفر داشتم اما بازیکنان ما ابن توصیه را فراموشی کردند و امروز گل خوردیم و حتی نتوانستیم دروازه خالی را باز کنیم.

رضایی با بیان اینکه به تیم ذوب آهن امیدوار هستم ، گفت: این تیم می تواند مسائل خود را برطرف کند که این کار نیاز به دقت بیشتری دارد.

سرمربی ذوب آهن افزود: تا آخر فصل، بازی های زیادی در پیش رو داریم که با برنامه ریزی، تلاش، کار و تمرکز بیشتر به اهداف خود خواهیم رسید و تیم ما به روال خود بازمی گردد چون در فوتبال، وقوع هر چیزی ممکن است.

وی با بیان اینکه فرایند ناداوری ها برای ذوب آهن در این فصل گران تمام شدهستی است، گفت: اگر داوران بازی های گذشته بدرستی قضاوت می کردند ما اکنون جزو سه تیم اول جدول بودیم و بهرحال حق تیم ما خیلی ضایع شده است.

رضایی با بیان اینکه بایداز طریق باشگاه و مدیریت روی داوری تمرکز کرد و داوران باتجربه و بهتری در بازی های پیش رو داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد که تیمش در بازی های پیش رو اشتباهات خود را کمتر کند و به نتایج خوبی دست یابد.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتور تبریز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار و در پایان تیم میهمان با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شد.

با این نتیجه، تیم ذوب آهن با 6 امتیاز در رده پانزدهم و تراکتور با 16 امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: بازیکن ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: بازیکن ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید