جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان به کار خود انتها داد

به گزارش ساری فان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: اولین جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی ویژه ماه مبارک رمضان با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان به کار خود انتها داد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند روز 6 خرداد 99 گفت: جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی ویژه ماه مبارک رمضان طی یک ماه با شرکت بیش از 50 نفر برگزار گشت و همزمان با عید سعید فطر داوران پنج نفر را به عنوان نفرات برگزیده و پنج نفر را به عنوان نفرات شایسته انتخاب کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان مطرح نمود: هیئت هفت نفره داوران برای انتخاب نفرات برتر، نوع شیرینی، نحوه پخت، صرفهٔ اقتصادی، تزیین، سالم بودن به لحاظ رژیمی و … مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: ارتقای سطح آگاهی در زمینهٔ خواص شیرینی سنتی و خانگی، تقویت هنر آشپزی و ایجاد رقابت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

ارجمند گفت: یکی از اهداف ما جلب مشارکت مردم و اصناف در تولید و عرضه شیرینی سنتی و خانگی بود تا ضمن توجه به کیفی سازی تولید، به معرفی شیرینی سنتی استان هم توجه شود، تولید شیرینی های صنعتی نیز مانند صنایع دستی در این استان گسترش یافته و پیروز به صادرات این محصول شویم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 429

به "جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید