جزئیات شخصی سازی بلیت های مترو

به گزارش ساری فان، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص طرح شخصی سازی بلیت های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات شخصی سازی بلیت های مترو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،فرنوش نوبخت در خصوص طرح شخصی سازی بلیت های متروی تهران با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی بلیت بدون نام در اختیار مسافران مترو است، اضافه کرد: درست است که در سالهای اخیر با روی کار آمدن بلیت ویژه دانش آموزان، دانشجویان و... فرایند شخصی سازی بلیت ها شروع شده، اما هنوز تعداد زیادی از مسافران دائمی مترو از کارت های اعتباری مبلغ دار استفاده می نمایند.

وی با بیان اینکه کارت های مبلغ دار مسافران عمومی شخصی سازی شده نیست، اضافه کرد: با شخصی سازی کردن بلیت های مترو می توانیم مسافران وفادار مترو که به دفعات زیاد از مترو استفاده می نمایند را پیدا نموده و در مناسبت و برنامه های مختلف با آنها ارتباط برقرار کرد و در صورت امکان تخفیف به آنها بدهیم.

نوبخت با بیان اینکه اگر بلیت های مترو شخصی سازی بودند می توانستیم در ایام پیک کرونا در شناسایی بیماران هم یاری کنیم، اضافه کرد: این طرح برای جلب مشارکت بیشتر مسافران وفادار است و می بینید که در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید نیز با شناسایی خریداران وفادار، به آنها تخفیف بیشتر می دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، گفت: کارشناسان مترو، شخصی سازی بلیت و مشخص فرآیند آن را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر این مهم را محقق کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 832

به "جزئیات شخصی سازی بلیت های مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات شخصی سازی بلیت های مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید