تقدیر رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های تهران از وزیر و معاون گردشگری کشور

به گزارش ساری فان، رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران در پی اعلام اخبار مربوط به بسته های حمایتی دولت از فعالان صنعت گردشگری از وزیر و معاون گردشگری کشور تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های تهران از وزیر و معاون گردشگری کشور

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در پی اعلام اخبار مربوط به بسته های حمایتی دولت از فعالان صنعت گردشگری، محمدعلی فرخ مهر، رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران از وزیر و معاون گردشگری کشور تشکر و قدردانی کرد. متن این نامه که خطاب به دکتر مونسان، وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی نوشته شده، در ادامه آمده است:

احتراما در برهه ای که فشارهای روحی روانی به مدیران هتل ها می رفت تا حاصل یک عمر کوشش بی وقفه و اعتبار و اعتماد خود را با توجه به عدم پایداری اقتصاد کسب و کار و عدم پاسخ به تعهدات اقتصادی و اعتباری به خاطر بحران های پی در پی را از دست رفته بدانند، پیغام های شبکه مجاز معاونت محترم گردشگری آن وزارت جهت تسهیل وامهای بانکی، تنفس در پرداخت قبوض حامل های انرژی و تمهیدات لازم جهت ماندگاری پرسنل هتل ها به واسطه فرهم آوردن تسهیلات لازم توسط سازمان تامین اجتماعی، موجب خشنودی و بارقه امید را در دل مدیران هتل ها زنده نمود.

امید آنکه ضمن انتها یافتن بحران ها و لطمات قوه قهریه در سال آینده با عنایت خاص حق تعالی و تمهیدات مستمری که همه نهادهای تاثیرگذار در پایداری صنعت هتل داری و برطرف چالش های کسب و کار و بازگشت امید به پایداری صنعت هتلداری و برطرف چالش های کسب و کار و بازگشت امید به پایداری پرسنل و ایجاد اشتغال زایی مضاعف با بذل توجه جنابعالی که مبذول خواهید داشت و افزایش تاب و تحمل و گذر از بحران ها محقق شود، توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران گرانقدر شما را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 177

به "تقدیر رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های تهران از وزیر و معاون گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های تهران از وزیر و معاون گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید