تصویب 5 طرح میلیاردی گردشگری در کرمانشاه

به گزارش ساری فان، معاون سرمایه گذاری کرمانشاه، از تصویب پنج طرح گردشگری با اعتبار 1570 میلیارد ریال اطلاع داد.

تصویب 5 طرح میلیاردی گردشگری در کرمانشاه

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، علی اصغر رشنو امروز شنبه 3 خرداد ماه در حاشیه دومین جلسه کمیته فنی و سرمایه گذاری اداره کل استان گفت: از جمله طرح های گردشگری، می توان به تصویب طرح ساخت هتل، مجتمع گردشگری و اقامتگاه سنتی اشاره نمود.

او در ادامه گفت: احکام اعضای این کمیته که مدیرکل استان به عنوان رئیس کمیته و معاون سرمایه گذاری به عنوان دبیر کمیته معرفی شده اند، از سوی معاون مالی استانداری کرمانشاه صادر شده که باید جلسات فنی سرمایه گذاری به صورت مرتب هر هفته برگزار و نتیجه آن اطلاع رسانی گردد.

او تسهیل و تسریع در صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری را در سال 98 بسیار موفقیت آمیز دانست و بیان کرد: این موضوع نتیجه کوشش اعضای کمیته های فنی و سرمایه گذاری و ایجاد امکانات ثبت در سامانه موافقت اصولی و تشکیل کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری و مسائل سرمایه گذار است.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت، دارای 34 شهر و دو هزار و 595 روستا و بیش از چهار هزار و 200 اثر تاریخی شناسایی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 421

به "تصویب 5 طرح میلیاردی گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 5 طرح میلیاردی گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید