تور ارزان عمان: تصاویر هوایی تکان دهنده از منطقه ها غرق شده در عمان

به گزارش ساری فان، مرکز ملی مدیریت اضطراری در عمان اعلام نمود که 7 مورد مرگ نو به علت طوفان گرمسیری شاهین ثبت شد؛ با احتساب فوتی های نو، مجموع تلفات به 10 نفر رسیده است.

تور ارزان عمان: تصاویر هوایی تکان دهنده از منطقه ها غرق شده در عمان

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، امدادگران، اجساد دو مرد را که در پی رانش زمین در غرب مرکز از خانه خود خارج شده بودند یافتند. یک کودک هم در سیل ناگهانی در همان منطقه جان باخت و یک نفر دیگر مفقود شد.

بارش شدید همزمان با این طوفان موجب جاری شدن سیل در بعضی منطقه ها العامرات شد و این طوفان سیل آسا یک نفر که داخل خودرو بود را همراه با وسیله نقلیه اش برد که از سرنوشت او هم اطلاعی در دست نیست.

گفته می گردد تعدادی هم بر اثر طوفان مفقود شده اند. رقم دقیقی از مفقود شدگان در دست نیست.

به علت شرایط بد جوی روز های یکشنبه و دوشنبه از سوی مقامات عمان تعطیل رسمی اعلام شده است. سازمان هواپیمایی عمان هم از مردم خواسته به منطقه ها در معرض خطر سیل سفر نکنند.

هیثم الفارسی عکاس عمانی هم تصاویری هوایی از منطقه ها الخابوره و المصنعه که بر اثر طوفان شاهین غرق شده اند منتشر نموده است.

طوفان های دریایی و حاره ای پدیده ای است که با افزایش درجه حرارت در عرض های نزدیک به استوا ایجاد می گردد. این طوفان ها به صورت سیکلون های چرخنده ای در اقیانوس ها حرکت نموده و گاهی به خشکی ها نزدیک می شوند. در این حالت منشا ایجاد باد هایی با سرعت بسیار زیاد و یا ایجاد امواج بزرگ در سواحل می شوند و با ورود به خشکی ها می تواند موجب بروز سیلاب های شدید و وقوع خسارت های جبران ناپذیر شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1231

به "تور ارزان عمان: تصاویر هوایی تکان دهنده از منطقه ها غرق شده در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: تصاویر هوایی تکان دهنده از منطقه ها غرق شده در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید