برگزاری پویش کودک، همدلی و کرونا

به گزارش ساری فان، شهر: پویش کودک، همدلی و کرونا با هدف حمایت از بچه ها و نوجوانان برای گروه سنی 7 تا 17 سال از سویمرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می گردد.

برگزاری پویش کودک، همدلی و کرونا

به گزارش شهر، در روزگار کرونایی ناخواسته از هم دور شدیم و بچه ها بیش از دیگران از این جدایی ها آسیب دیده اند. اما همینبچه ها همواره سرشار از ایده های ناب هستند و می توانند بستری برای همدلی و همبستگی بیشتر ایجاد کنند.

به همین منظور کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم)،کانون توسعه فرهنگی بچه ها، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران پویشیبه نام کودک، همدلی و کرونا را برای بچه ها و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار خواهند کرد.

علاقمندان می توانند با ارسال آثار هنری خود در چهار رشته ادبیات (نوشتن خلاق)، عکاسی، نقاشی و ساخت ویدیو(فیلم کوتاه) در اینپویش شرکت کنند. مهلت ارسال آثار تا 15 فروردین ماه 1400 است.

شرکت کنندگان می بایست فرم ثبت نام پویش را از سایت کانون توسعه فرهنگی بچه ها به نشانی https://www.ccdcir.com دانلودکرده، ضمن تکمیل فرم مربوطه آثار خود را به همراه فرم پویش به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

داوری آثار در دو سطح صورت می گیرد؛ آثار برگزیده و آثار برگزیده برگزیدگان. آثار برگزیده در تاریخ 28 اردیبهشت سال 1400 بهمناسبت روز دنیای موزه ها در منتخبی از موزه های ایران به نمایش در خواهد آمد و به هنرمندان برگزیده لوح تقدیر اهدا خواهد شد. همچنین آثار برگزیده برگزیدگان علاوه بر نمایش در منتخب موزه های ایران در فضای مجازی بعضی از موزه های دنیا نیز به نمایشدرخواهد آمد و به آنان مدال افتخار نیز اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 962

به "برگزاری پویش کودک، همدلی و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پویش کودک، همدلی و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید