برخورد دور از انتظار ساپینتو با ستاره مغضوب ، جدایی در پایان فصل قطعی شد؟

به گزارش ساری فان، مصدومیت هفته های آغازین مدافع آبی ها را از حضور در ترکیب استقلال عقب انداخته باشد اما این دلیل موجهی نیست که او به نقطه ای برسد که حتی در بازی جام حذفی از لیست نهایی استقلال کنار گذاشته شود.

برخورد دور از انتظار ساپینتو با ستاره مغضوب ، جدایی در پایان فصل قطعی شد؟

به گزارش خبرنگاران ابوالفضل جلالی از فهرست نهایی استقلال برای بازی با پارس جم هم خط خورد تا تعیین شود ریکاردو ساپینتو در این ایام کمترین اعتقادی به مدافع 24 ساله آبی ها ندارد.

شاید به واسطه حضور جلالی در جام جهانی و بازی 20 دقیقه ای مقابل تیم ملی امریکا پیش بینی می شد که این بازیکن در فصل جاری به یکی از ستاره های تیمش تبدیل می شود اما جلالی به نقطه ای رسیده که حتی از فهرست نهایی نیز کنار گذاشته می شود.

اینکه ساپینتو از شیوه تمرینات جلالی راضی است یا ناراضی تا زمانی که سرمربی استقلال اظهارنظر رسمی در این باره نداشته باشد، قابل استناد نیست اما دور شدن چنین بازیکنی از فرم بازی نیز برای استقلال خبر خوشایندی نیست و باید تعیین شود که چه عواملی دست به دست هم داده که بازیکن سابق ملی پوش استقلال به چنین وضعیتی دچار شده است.

بدون شک مصدومیت هفته های آغازین شاید قدری جلالی را از حضور در ترکیب استقلال عقب انداخته باشد اما این دلیل موجهی نیست که جلالی به نقطه ای برسد که حتی در بازی جام حذفی از فهرست نهایی استقلال کنار گذاشته شود.

هیچ بعید نیست ادامه این روند منجر به جدایی جلالی از استقلال شود و این بازیکن برای اینکه از فرم بازی دور نشود، راه تیم دیگری را در پیش بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1646

به "برخورد دور از انتظار ساپینتو با ستاره مغضوب ، جدایی در پایان فصل قطعی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد دور از انتظار ساپینتو با ستاره مغضوب ، جدایی در پایان فصل قطعی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید