صعود شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره جام جهانی

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی جام جهانی لوکزامبورگ از امروز با برگزاری دیدارهای مقدماتی انفرادی آغاز شد و طی آن علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی نمایندگان ایران به مصاف حریفانشان رفتند.

صعود شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره جام جهانی

در این مرحله علی پاکدامن تمام دیدارهای خود برابر نمایندگان آلمان، مجارستان، انگلیس، چین و روسیه را با برد به سرانجام رساند. وی باید مقابل حریفی از اروگوئه نیز بازی می کرد اما به دلیل غیبت حریف این بازی انجام نشد.

محمد رهبری نیز در رقابت با حریفان خود از آمریکا، ونزوئلا، ژاپن و آلمان صاحب پیروزی شد اما نتیجه رقابت با نماینده فرانسه را واگذار کرد.

محمد فتوحی دیگر نماینده کشورمان تمام دیدارهای مرحله مقدماتی را با برد به سرانجام رساند. وی در این مرحله با شمشیربازانی از فرانسه، آلمان، گرجستان، اوکراین و مجموعه جزایر ویرجین دیدار داشت.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج بدست آمده علی پاکدامن و محمد فتوحی به صورت مستقیم راهی جدول 64 نفره اصلی جام جهانی لوکزامبورگ شدند.

همچنین محمد رهبری به جدول 128 نفره صعود کرد و با قرعه استراحت در این جدول وارد جدول 64 مقدماتی شد. رهبری در این مرحله با برنده رقابت نمایندگان مجارستان و آلمان دیدار می کند و در صورت بُرد راهی جدول 64 نفره اصلی می شود.

این رقابت ها از جمله رویدادهای تأثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان است.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران بدون پیمان فخری و مجتبی عابدینی (سرمربی و کاپیتان) در جام جهانی لوکزامبورگ شرکت کرده است.

فخری و عابدینی به دلیل محدودیت های ایجاد شده در پروازها پیروز به خروج از ایران نشدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 240

به "صعود شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید