برترین عکس های دنیا با موضوع سفر ، به نقاط شگفت آور دنیا سفر کنیم

به گزارش ساری فان، عکس های راه یافته به فهرست فینالیست های جایزه عکاسی آگورا 2020 با موضوع سفر و برنده نهایی این رقابت عکاسی معین شدند.

برترین عکس های دنیا با موضوع سفر ، به نقاط شگفت آور دنیا سفر کنیم

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، رقابت عکاسی آگورا 2020 با موضوع سفر برگزار گردید و بیش از 13600 عکاس آماتور و حرفه ای از سراسر جهان آثار خود با موضوع سفر را برای شرکت در این رقابت عکاسی ارسال کردند.

برنده نهایی این رقابت عکاسی با آرای مردم برگزیده شد. مسوولان برگزاری این رقابت عکاسی پیشتر 50 عکس را به عنوان نامزدهای نهایی این رقابت معرفی نموده بودند.

یکی از برگزارکنندگان این رقابت عکاسی بیان نمود: به لطف این عکس ها ما می توانیم به بعضی از نقاط شگفت آور جهان سفر کنیم و جهان را از دید عکاسان سفری ببینیم.

عکس برگزیده جشنواره آگورا

تصویری از تماشای منظره یک کوه حین غروب آفتاب در رشته کوه های دولومیت (ایتالیا) که توسط rakia10 عکاس اسپانیایی به ثبت رسیده با کسب بیشترین آرا به عنوان بهترین عکس جهان با موضوع سفر انتخاب شد و به این ترتیب جایزه نقدی هزار دلاری این رقابت عکاسی به این عکاس اسپانیایی رسید.

در ادامه منتخبی از عکس های شرکت داده شده در این رقابت عکاسی را مشاهده می کنید:

گذشته، حال، آینده / تصویری از یک خانواده در فیلیپینراه شیری / پارک ملی دارت مور در بریتانیابزرگراه / مکانی در فیلیپینگاهی بهترین بخش سفر راستا آن است / سریلانکاریگ روان / قزاقستانخارج از تاریکی / ایتالیابه دنبال ماجراجویی / ایسلندسفر دور جهان / اتریشفقط انجامش بده / کانادایک غروب باورنکردنی در نیومکزیکو / نیومکزیکومنظره ای شگفت انگیز / پرتغالماجراجویی های سفر / اسپانیاآبشارها بی نظیر هستند / اتریشرویای پرواز / پرومنبع: چمدان
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 623

به "برترین عکس های دنیا با موضوع سفر ، به نقاط شگفت آور دنیا سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین عکس های دنیا با موضوع سفر ، به نقاط شگفت آور دنیا سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید