اهداء 400 دستگاه کولر آبی به مددجویان زنجانی

به گزارش ساری فان، صفری گفت: تعداد 400 دستگاه کولر آبی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال بین مددجویان نیازمند تحت حمایت استان زنجان توزیع شد.

اهداء 400 دستگاه کولر آبی به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرنگار از، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع 400 دستگاه کولر آبی بین مددجویانی که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان منطقه ها محروم شروع شد.

او اضافه کرد: توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل کولر آبی، آبگرمکن و بخاری گاز سوز با هدف برطرف بخشی از مسائل مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن منطقه ها محروم است.

صفری با بیان اینکه همه ساله در فصول گرم و سرد سال لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان جامعه هدف استان زنجان توزیع می گردد، گفت: پارسال 400 دستگاه بخاری گاز سوز و 400 دستگاه آبگرمکن گازی در بین احتیاجمندان و جامعه هدف استان زنجان با اولویت منطقه ها محروم و سردسیر استان زنجان هم توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه توجه به تأمین احتیاج های اولویت دار خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف به ویژه لوازم مورد احتیاج و ضروری منزل را به اسم یکی از فعالیت های این نهاد در حوزه حمایت های اجتماعی اسم کرد و ادامه داد: به همین منظور 400 دستگاه کولر آبی به ارزش 16 میلیارد و 800 میلیون ریال به وسیله منابع امدادی استان زنجان و هم افزایی آن با اعتبارات مرکز تهیه و در بین مددجویان با اولویت منطقه ها محروم و فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی توزیع شده است.

او گفت: علیرغم توزیع 400 دستگاه کولر آبی بین مددجویان احتیاجمند فاقد تجهیزات سرمایشی، احتیاج محرومان و احتیاجمندان در این بخش همچنان قابل توجه است و امیدواریم شرکت های تولیدی، فروشندگان لوازم خانگی، خیران نیک اندیش و مردم ولایی استان زنجان می توانند در تامین و تهیه لوازم سرمایشی برای خانواده های تحت حمایت به وسیله تلفن نیکوکاری 33116 مشارکت نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1184

به "اهداء 400 دستگاه کولر آبی به مددجویان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 400 دستگاه کولر آبی به مددجویان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید