افزایش ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران

به گزارش ساری فان، ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران از روز شنبه 7 تیرماه افزایش می یابد.

افزایش ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، براساس مصوبه شورای اجرایی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران از روز شنبه 7 تیرماه افزایش پیدا خواهد نمود. بر همین اساس توجه به نکاتی که در ذیل می آید از سوی اعضا الزامی است:

ساعت کار تمامی تالار های کتابخانه ملی عمومی و تخصصی از تاریخ 7 تیرماه، برای تمامی اعضا، در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 18 خواهد بود.

به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی، رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و لازم است همه مراجعان در تمام مدتی که در بخش های مختلف کتابخانه ملی حضور دارند، از ماسک یا شیلد استفاده نمایند و در صورت عدم رعایت این موضوع از پذیرش و ارائه خدمات به این افراد خودداری خواهد شد.

تاکید می گردد برای حفظ بهداشت عمومی لازم است عزیزانی که علائم بیماری دارند از مراجعه به کتابخانه خودداری نمایند. طی چند روز اخیر شاهد مواردی بوده ایم که مجبور شده ایم مراجعه نماینده را با اورژانس راهی مراکز درمانی کنیم.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ورود هر گونه منبع به داخل تالار های عمومی و تخصصی (به جز چند برگ کاغذ، اتوماتیک یا مداد و رایانه شخصی) ممنوع است و لذا تقاضا می گردد اعضا محترم از آوردن جزوات و کتب شخصی خود برای استفاده در تالار های عمومی و تخصصی خودداری نمایند.

با توجه به الزامات بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا، ظرفیت استفاده از کتابخانه ملی به نصف کاهش پیدا نموده است و لذا روزانه 550 نفر امکان استفاده از تالار های کتابخانه ملی را خواهند داشت و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ورود اعضا به کتابخانه ملی وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 488

به "افزایش ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت ارائه خدمات در کتابخانه ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید