اعزام 3 غواص به مسابقات جهانی روسیه

به گزارش ساری فان، رییس کمیته غواصی گفت: در صورت جذب اسپانسر، 3 غواص برای شرکت در مسابقات جهانی راهی روسیه می شوند.

اعزام 3 غواص به مسابقات جهانی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

امیرحسین فروغ در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات جهانی غواصی تیرماه در روسیه برگزار می گردد که برای شرکت در این مسابقات، در حال رایزنی برای جذب اسپانسر اقتصادی مناسب هستیم تا شرایط اعزام 3 ورزشکار به همراه یک مربی و سرپرست به این مسابقات فراهم گردد.

وی گفت: سال گذشته به دلیل عدم برگزاری دوره های تخصصی غواصی و تعطیل شدن باشگاه ها به خاطر کرونا، مدرسین غواصی شرایط درآمدی مناسبی نداشتند و آسیب زیادی به آنها وارد شد، امسال با دریافت مجوز و تدوین یکسری پروتکل های بهداشتی برای باشگاه ها، دوره های تخصصی غواصی در مناطق مختلف جنوب کشور در حال برگزاری است. البته کلیه افراد شرکت نماینده باید تست PCR بدهند تا شرایط حضورشان در این دوره ها فراهم گردد.

فروِغ همچنین با اشاره به فعالیت 40 باشگاه غواصی در شرایط کنونی، توضیح داد: از روز گذشته 40 باشگاه غواصی مجوز فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده در مناطق مختلف کشور دریافت کردند و مسئله ای برای فعالیت آنها وجود ندارد.

رییس کمیته غواصی فدراسیون اضافه کرد: سال گذشته با شیوع کرونا شرایط درآمدی غواصان شاغل در باشگاه ها نامناسب بود و به دلیل عدم برخورداری از بیمه تامین اجتماعی، امکان استفاده از بیمه بیکاری را نیز نداشتند، امسال سعی داریم بحث بیمه مدرسان غواصی را که زیر نظر فدراسیون در باشگاه ها یا به شکل آزاد فعالیت می نمایند، جدی بگیریم تا با برخوردار شدن از بیمه تامین اجتماعی کمتر دچار آسیب شوند.

وی در انتها از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و عکاسی زیر آب در صورت بهتر شدن شرایط از نظر کرونا در امسال اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1029

به "اعزام 3 غواص به مسابقات جهانی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 غواص به مسابقات جهانی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید