استیلی: طبق روال کره جنوبی باید ازبکستان را شکست دهد

به گزارش ساری فان، سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه طبق روال تیم کره جنوبی باید برابر ازبکستان به پیروزی برسد، گفت: آماده فزونی مقابل چین هستیم و از سوی دیگر به بُرد کره هم امیدواریم.

استیلی: طبق روال کره جنوبی باید ازبکستان را شکست دهد

به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی امروز (سه شنبه) در حاشیه تمرین تیم امید پیش از ملاقات برابر چین در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک، بیان کرد: با وجود شایستگی هایی که در 2 بازی قبلی داشتیم به حق خودمان نرسیدیم. در گروه سختی هستیم و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گروه سوم را سخت دانسته است.

وی با اشاره به نزدیکی مسابقات، گفت: توان بازیکنان ایران بیش از این است. فرصت می خواستیم تا ساختار تدافعی و تهاجمی را درست کنیم و با وجود کوشش های اجرا شده در 2 بازی ابتدایی به حق خود نرسیدیم.

استیلی توضیح داد: مقابل کره جنوبی دست کم باید مساوی می گرفتیم که با خیال آسوده تری به مصاف چین برویم. بازیکنان را از نظر روحی آماده نموده ایم تا بازی با چین را خوب پشت سر بگذاریم. تیم چین را خوب بررسی کردیم و پیش از آخرین تمرین نقاط ضعف و قوت بازی چین را به بازیکنان گوشزد کردیم.

سرمربی تیم امید ایران ادامه داد: به نظرات کارشناسان احترام می گذارم، اما ما کنار تیم هستیم و از نزدیک می بینیم که کدام بازیکنان آماده تر هستند و شایستگی این را دارند که از ابتدا در ترکیب باشند یا تعویض شوند.

وی اضافه نمود: شرایط آب و هوایی در اینجا گرم و شرجی است. کادر فنی بهترین ها را وارد زمین می نماید و می خواهیم فردا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم بتوانیم مقابل چین بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان مردم را خشنود نمایند. مراقب بازی ازبکستان و کره جنوبی هم هستیم و اگر طبق روال پیش برود، کره باید پیروز گردد.

استیلی گفت: کره با 23 بازیکن آماده به مسابقات آمده و همراه با ازبکستان شانس قهرمانی دارد. خودمان هم باید بازی خوبی انجام دهیم و حداقل با دو گل چین را شکست بدهیم تا کره هم ازبکستان را شکست بدهد تا ما صعود کنیم.

تیم فوتبال امید ایران در حالی فردا به مصاف چین می رود که تنها یک امتیاز اندوخته دارد.

ایران باید برابر چین به رجحان با اختلاف حداقل 2 گل دست یافته و در انتظار رجحان کره جنوبی مقابل ازبکستان باشد تا صعود کند.

  • سقوط امید با استیلی | صعود کره جنوبی به دور دوم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 144

به "استیلی: طبق روال کره جنوبی باید ازبکستان را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: طبق روال کره جنوبی باید ازبکستان را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید