ارائه 49 هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - معاون اداری و اقتصادی کمیته امداد گفت که از ابتدای فصل سرما تا به امروز 49 هزار دستگاه وسیله بخاری و 47 هزار آبگرمکن گازی به مددجویان ارائه شده است.

ارائه 49 هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

مجید باجلان در نشست خبری با تشریح اقدامات این نهاد در تامین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت و مددجویان سیل زده در چهار استان جنوبی کشور، گفت: کمیته امداد در قالب 18 برنامه و 120 فعالیت، به مددجویان خدمت ارائه می دهد.

وی تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت را از جمله خدمات این نهاد بیان نمود و افزود: از ابتدای سال تا به امروز 17 هزار سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است که با ارائه 13 هزار سری دیگر تا خاتمه سال، صف پشت نوبتی جهیزیه شکسته خواهد شد.

باجلان ادامه داد: این جهیزیه ها به ارزش 20 میلیون تومان شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی تامین شده که ارزش واقعی آن در بازار حدود 40 میلیون تومان است.

معاون اداری و اقتصادی کمیته امداد با اشاره به تامین لوازم سرمایشی مددجویان در ابتدای فصل گرما اظهار کرد: در ابتدای تابستان با تامین اعتبار 540 میلیارد تومانی، 55 هزار کولر آبی و 25 هزار کولر گازی به مددجویان تحویل شد.

باجلان از تعمیر و احداث لوله کشی گاز و امکانات بهداشتی منازل مددجویان اطلاع داد و افزود: از آغاز فصل سرما تا به امروز 47 هزار آبگرمکن گازی استاندارد برای خانواده های تحت حمایت، تامین و توزیع شد.

وی بیان نمود: در همین مدت بعلاوه 49 هزار دستگاه بخاری گازی، برقی و نفتی به تناسب اقلیم هر منطقه به مددجویان تحویل شده که به این منظور 250 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اداری و اقتصادی کمیته امداد به خدمات ارائه شده به مددجویان سیل زده پرداخت و گفت: طی روزهای نخست پس از وقوع سیل، یک ماه مستمری فوق العاده به ارزش 350 هزار تومان تا یک میلیون و 100 هزار تومان به خانواده های تحت حمایت درگیر سیل پرداخت شد.

باجلان با بیان اینکه 15 هزار خانواده مددجو در اثر سیل در چهار استان جنوبی کشور دچار آسیب شدند، تاکید نمود: بنیاد مستتضعفان 77 میلیارد تومان برای تامین خسارت وارده به مددجویان اختصاص داد که به همین دلیل خسارت 608 دام سبک و 70 دام سنگین مددجویان پرداخت شد.

وی افزود: بعلاوه 1400 دستگاه یخچال و 950 دستگاه تلویزیون تهیه شده و آماده توزیع است.

معاون اداری و اقتصادی کمیته امداد با بیان اینکه تمام لوازم ضروری زندگی مددجویان تامین خواهد شد، اظهار کرد: بعلاوه تمام واحدهای مسکونی خسارت دیده مددجویان، پس از انجام ارزیابی، با یاری کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، خیران و گروه های جهادی مطابق الگوهای بومی و مقاوم، بازسازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1396

به "ارائه 49 هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 49 هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید