ادامه پیگیری سرپرست فدراسیون بدنسازی برای بازگشایی باشگاه ها

به گزارش ساری فان، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به روسای هیئت های استانی ابلاغ کرد که در راستای بازگشایی باشگاه های ورزشی، با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه نشست مشترکی را برگزار نمایند.

ادامه پیگیری سرپرست فدراسیون بدنسازی برای بازگشایی باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون گفت: با توجه به پیگیری های فدراسیون به وسیله مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جهت احقاق حق باشگاه داران و جلوگیری از تعطیلی باشگاه ها و با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا به استان ها تفویض اختیار نموده، در جلسه ای که با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای داشتیم، مقرر شد تا هیئت های استانی با هماهنگی ادارات کل با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه طی نشستی راهکارهای جلوگیری از تعطیلی باشگاه ها را آنالیز نمایند.

وی اضافه نمود: همانطور که در قبل هم عنوان شده، باشگاه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی به نسبت، خیلی کم خطرتر از مکان های عمومی هستند. از روسای هیئت های استانی خواسته ایم در این باره گزارش های خود را در جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تقدیم نمایند و مدافع حقوق باشگاه داران، مربیان و ورزشکاران باشند.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به دلیل اینکه مجوز باشگاه ها توسط ادارات کل صادر می گردد، فدراسیون در بسته بودن و یا باز بودن باشگاه ها سهمی ندارد، اما با توجه به اینکه باشگاه داران و جامعه مربیان شغلی جز این نداشته و از این راه ابرار معاش می نمایند، وظیفه خود دانستیم تا به سهم خود در بازگشایی باشگاه ها پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 577

به "ادامه پیگیری سرپرست فدراسیون بدنسازی برای بازگشایی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پیگیری سرپرست فدراسیون بدنسازی برای بازگشایی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید