آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم

به گزارش ساری فان، استاندار بوشهر گفت: هموطنان، این استان را برای مقصد گردشگری انتخاب نکنند، آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم.

آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش از ، عبدالگریم گراوند استاندار بوشهر چهارشنبه شب (28 اسفند 98) در ارتباط زنده با برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما، با تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، از هموطنان خواست این استان را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

او ادامه داد: مهمانسرای ادارات، بوم گردی ها، مراکز اقامتی و اقامتگاه های گردشگری در استان بوشهر تعطیل است و مسافر نمی پذیرند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: کسانی که وارد استان می شوند تب سنجی می شوند و افرادی که علامت داشته باشند با نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دو هفته قرنطینه می شوند.

گراوند همچنین پویش فعالان مالی استان بوشهر برای یاری به تامین نیازهای بخش درمان استان به منظور مقابله با کرونا را طرحی الگو در کشور عنوان و از همه بازاریان تشکر کرد.

او، از وزیر نفت نیز برای همکاری انجام شده به منظور مقابله با ویروس کرونا در پارس جنوبی قدردانی کرد.

مسئولان استان بوشهر بارها از هموطنان خواسته اند از سفر به این استان که سال های پیش یکی از مقاصد گردشگری بوده است، بپرهیزند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا چهارشنبه 28 اسفند به 46 نفر رسیده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 274

به "آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید