آشنایی با مراکز خرید ونکوور

به گزارش ساری فان، آشنایی با مراکز خرید ونکوور

مراکز خرید متنوعی در دل شهر ونکوور کانادا جای دارند. از کالاهای لوکس گرفته تا اجناس مقرون به صرفه قیمت را می توان در مراکز خرید متنوع ونکوور خریداری کرد. اندازه بارندگی در شهر ونکوور بسیار زیاد است.

آشنایی با مراکز خرید ونکوور

به طوری که بیش از نیمی از سال برای پرسه زدن در شهر به چتر احتیاج خواهید داشت. مراکز خرید متنوع موجود در ونکوور خرید را برای علاقمندان به آن حسابی آسان نموده است. با مراجعه به مراکز خرید ونکوور می توانید بدون چتر، ساعت ها در میان مغازه های برند فروشی بگردید!

اگر تمایل دارید با مراکز خرید معروف و پرطرفدار ونکوور آشنا شوید، با ما باشید. در ادامه 3 مجموعه تجاری برتر شهر را معرفی خواهیم کرد.

3 مرکز خرید برتر ونکوور در یک نگاه

  • مرکز خرید متروپولیس ات متروتاون
  • مرکز خرید پسیفیک سنتر
  • مرکز خرید اوک ریج سنتر

آشنایی با مرکز خرید متروپولیس ات متروتاون

مرکز خرید متروپولیس ات متروتاون از برترین مجموعه های تجاری و مراکز خرید ونکوور به شمار می رود. به نحوی که گردشگران سعی دارند در دوران اقامتشان در شهر حتما سری هم به این مجموعه بی نظیر بزنند. مغازه های مرکز خرید متروپولیس ات متروتاون در چند طبقه گسترده شده است. هرچقدر هم که سخت پسند باشید، حتما از میان 450 مغازه موجود دراین مجموعه به آن چیزی که می خواهید، می رسید.

در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های زیادی هم به چشم می خورد. اگر پس از قدم زدن در میان مغازه ها به فرصتی برای استراحت احتیاج دارید، می توانید به رستورانها و یا کافه ها مراجعه کنید.

توصیه می کنیم اگر در پی یک مجموعه بی نظیر برای خرید هستید، حتما سری به این مرکز تجاری بزنید. مرکز خرید متروپولیس ات متروتاون درخیابان برنابی واقع شده است. اگر در مرکز شهر سکونت دارید، می توانید در مدت زمانی 20 دقیقه ای به آنجا برسید. اگر هم خودروی شخصی دارید، می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه بهره ببرید.

آشنایی با مراکز خرید ونکوور - پسیفیک سنتر

اگر برای خرید به خیابان رابسن مراجعه کردید، حتما سری هم به پسیفیک سنتر بزنید. زیرا این مجموعه بی نظیر با خیابان رابسن به میزان یک ساختمان فاصله دارد. این مرکز تجاری از مشهورترین و خارق العاده ترین مراکز خرید ونکوور به شما رمی رود. معماری و ساخت فوق العاده این بنای تجاری به محبوبیت و معروفیت آن یاری به سزایی نموده است.

جالب است بدانید که در این مجموعه بی نظیر100 واحد تجاری قرار گرفته است. این واحدها در طبقات زیرزمین واقع شده اند. دلیل این کار محافظت از افق شهری بوده است. مرکز خرید پسیفیک سنتر همان جاییست که می توانید فارغ از بارندگی ساعت ها در میان مغازه های لوکسش بگردید. این مجموعه تجاری در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر دارد.

آشنایی با مراکز خرید ونکوور

اگر به پاساژگردی علاقه دارید، فرصت بازدید از مرکز خرید اوک ریج سنتر را از دست ندهید. این مجموعه تجاری از لوکس ترین و پررونق ترین مراکز تجاری شهر ونکوور به شمار میرود. اوک ریج سنتر مغازه های برند و میانه زیادی را در دل خود جای داده است. تعداد این مغازه ها 150 عدد است. تنوع بالای مغازه ها و بعلاوه قیمت های مختلف، خرید را برای قشر مرفه و میانه راحت نموده است.

در طبقه بالای این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ قرار گرفته است که میتوانید مدتی در آن استراحت کنید. اگر به تماشای فیلم علاقمند هستید، باید بدانید که در این مجموعه سالن سینما هم وجود دارد. افرادی که با خودروی شخصی به این مجموعه مراجعه می نمایند، می توانند از پارکینگ رایگانش استفاده نمایند. دسترسی به اوک ریج سنتر با یاری کانادا لاین بسیار ساده است.

برای اطلاع بیشتر در مورد ویزای و وقت سفارت کانادا به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

  • ویزای کانادا
  • وقت سفارت کانادا
منبع: دلتابان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1325

به "آشنایی با مراکز خرید ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید